contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

DO YOU KNOW

Aplikacja do wykrywania podróbek

Adrianna Jannasz

Kampania Louis Vuitton wiosna-lato 2017

Podróbki to zmora współczesnej mody. Handel podróbkami rośnie w zastraszającym tempie. Mało kto wie, ale wartość podróbek w Unii Europejskiej stanowi aż 26 miliardów euro! 

Na przeciw temu wyszedł nowojorski start-up Blue Bite, który przy użyciu technologii NFC, stworzył aplikację Decode której zadaniem jest rozpoznanie podrobionej rzeczy. 

Kampania Long Champ jesień-zima 2013

Polega to na przyłożeniu telefonu do torebki, buta czy nawet piłki nożnej i zeskanowaniu produktu. W ciągu kilku sekund otrzymamy odpowiedź czy sprawdzana przez nas rzecz jest podrobiona czy nie.

Do tej pory system NFC był wbudowany w produkty głównie w celach marketingowych. Dziś może posłużyć każdym, którzy korzystają z telefonów o systemie IOS. 

Fot. aplikacja Decode

Blue Bite współpracuje już z kilkoma firmami, w tym z Adidasem, Pinko czy Bulgari. Przeznaczenie aplikacji jest przydatne dla tych, którzy robią zakupy na internetowych aukcjach takich jak eBay, Allegro czy Amazon. A tam trudno o identyfikację autentyczności.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Adrianna Jannasz

Framed Tweets

Adrianna Jannasz

Fot.: www.framedtweets.com

Czegoś takiego na rynku jeszcze nie było! Framed Tweets to firma, która sprzedaje oprawione w złote ramy screeny tweetów znanych osób! Brzmi oryginalnie!

W kolekcji znalazły się wpisy aktorów, muzyków, polityków i komików. Swoją oddzielną kategorię ma tam nawet Kanye West.

Fot.: www.framedtweets.com

Framed Tweets to idealny prezent dla bliskich, a szczególnie dla osób starszych, którzy nigdy nie zetknęli się z Twitterem. Koszt takiej ramki wynosi 49 dolarów.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Adrianna Jannasz

Adidas Deerupt - powrót lat 80.

Jagoda Lisiak

Najnowszy model Adidas Originals - Deerupt/Instagram: @adidasoriginals

Adidas przywraca do łask lata 80. Ich najnowszy model Adidas Deerupt wzorowany jest na archiwalnych modelach pochodzących właśnie z tamtego okresu.

Trend, któremu poddała się marka Adidas jest już zauważalny i doceniamy od jakiegoś czasu. Domy mody jak Louis Vuitton czy Balenciaga od kilku już sezonów są wierne stylistyce poprzednich dekad. Ich zmodernizowane i odświeżone modele butów robią furorę. Szczególnie jest to zauważalne wśród fanów mody ulicznej tzw. streetstyle’u.

Najnowszy model Adidas Originals - Deerupt/Instagram: @adidasoriginals

Adidas chce wzbudzić w pokoleniu, które widzi w tych butach swoje dzieciństwo, poczucie nostalgii. Tęsknotę za beztroskim czasem. Oferuje im minimalistyczny, innowacyjny model sportowego buta z linii Adidas Originals.

Deerupt wyposażony jest w unikalny system zewnętrznej struktury siatki, który pojawił się już w latach 80. Wyróżnia się również cieńszą podeszwą, przez co wydaje się zgrabniejszy w odróżnieniu od modeli, które zdominowały teraz rynek mody.

Adidas tym samym chce pokazać, że nie boi się nowych rozwiązań i chce przekraczać granice. Superlekki model Adidas Deerupt jest tego najlepszym przykładem.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Jagoda Lisiak

Color blocking czyli ekspresja barw

Adrianna Jannasz

Kampania Marlu wiosna-lato 2018

Na wybiegach u światowych projektantów, czy na ulicach największych na świecie metropolii, coraz częściej widoczny jest w ubiorze tzw. color blocking. Termin ten już na dobre zagościł w słowniku stylistów czy blogerów.

Kampania Marlu wiosna-lato 2018

Color blocking to nic innego jak mix kolorów, które z pozoru nie pasują do siebie np. intensywna żółć połączona z kolorem 2018 - ultrafioletem. Ciekawym faktem jest to, że kolory w kole barw leżące naprzeciw siebie najlepiej do siebie pasują! Np. fiolet z żółcią czy czerwień z zielenią

Możliwości jest mnóstwo! Moda to zabawa i bawiąc się kolorami możemy stworzyć niebanalny look i wyróżnić się z tłumu.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Adrianna Jannasz

Petticoat

Jagoda Lisiak

Halka jedwabna/fot. www.moyestore.com

Angielska nazwa może wskazywać na rodzaj płaszcza. Nic bardziej mylnego. Petticoat to określenie używane do opisania podkoszulka czyli bielizny noszonej pod ubranie.

Termin ten użyty po raz pierwszy został na początku XV wieku. Wtedy jako podkoszulek noszony przez mężczyzn. W późniejszym czasie trend został zauważony i wprowadzony w życie przez kobiety.

Panie zaczęły nosić podkoszulki i halki pod sukienki i spódnice. Traktowały je jako rodzaj bielizny. Zazwyczaj nieco krótsze od zewnętrznych ubrań, często wykonane z marszczonej, plisowanej tkaniny lub delikatnej koronki stanowiły nieodłączny element stroju.

Na przestrzeni lat wygląd i wykorzystanie halki ewaluowały. Od zwykłej do ozdobnej. W dzisiejszych czasach używana jest głównie do zwiewnych spódnic. Często stanowi dodatkową warstwę w spódnicy, wszytą od razu przy produkcji.

Zarówno w kontekście historycznym, jak i współczesnym, halka noszona jest w celu uzyskania ciepła lub nadania spódnicy pożądanego modnego kształtu. Nierzadko stanowi element ozdobny. Wystająca u dołu spódnicy koronka to zabieg celowy, który ma upiększyć kreację.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Jagoda Lisiak