contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

Do you know HUSH?

DYKF by Anna Puślecka już po raz drugi jest Patronem Medialnym targów HUSH Warsaw!

HUSH Warsaw, a wraz z nim siódma edycja jednych z najbardziej prestiżowych targów w Polsce.

Wydarzenie to skupia projektantów autorskich marek. Tym razem swą ofertę kieruje nie tylko dla dorosłych. Celem tej edycji będzie ukłon w stronę najmłodszych.

Modelka i mama.

W nawiązaniu do tego założenia twarzą zimowej kampanii reklamowej została Kamila Szczawińska i jej córeczka Kalina.

Zimowa edycja ma nazwę Winter Stories. Grudniowe targi to nie tylko zetknięcie się z modą, ale także spora dawka świątecznej atmosfery. Mikołajki, to doskonała okazja na wspólne wybieranie prezentów, dla małych i dużych, a pomiędzy tym HUSH, jako przepis na udane zakupy oraz miejsce spotkania ze znajomymi.

Gromadząca ponad 100 lokalnych projektantów i marek koncepcja zaserwuje nam jesienno-zimowe kolekcje wykonane specjalnie z racji tego przedsięwzięcia. Swoje pomysły zaprezentują również odważni debiutanci.

Stadion 'PGE Narodowy'. To tutaj w dniach 5-6 grudnia będziemy celebrować święto mody.

 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

tekst: Aga Gniłka

 

ROZMOWA Z MAGDĄ KORCZ I ANNĄ PIĘTĄ, TWÓRCZYNIAMI TARGÓW HUSH WARSAW

Magda Korcz i Anna Pięta, twórczynie HUSH Warsaw/fot. Szymon Brzóska dla HUSH Warsaw

To już 7. edycja Hush Warsaw. Czego tym razem możemy spodziewać się po targach?
Przede wszystkim dużej różnorodności i w ogóle duuuużej edycji. 5 - 6 grudnia to targi dla 130 marek, w tym wielu nowości. To edycji zimowych życzeń dla starszych i młodszych fanów mody i dobrego designu, dlatego tym razem oprócz szerokiego wyboru marek dla dorosłych mamy też pokaźny dział dla dzieci (od mody aż po mądre zabawki i design).

Jak zwykle goście HUSH mogą się spodziewać przyjemnej atmosfery sprzyjającej poznawaniu nowych marek, rozmowie i oczywiście oryginalnym zakupom. Do których ogromnie zachęcamy, bo to często limitowane edycje ubrań, dzięki którym naprawdę możemy się w ciekawy sposób wyróżnić. Jest jeszcze nasz sekretny projekt #247hush, o którym dowiecie się więcej już na targach.

 

Na co tym razem położyłyście największy nacisk?
Największy nacisk w tej edycji zdecydowanie kładziemy na nowości. To już 7 edycja HUSH Warsaw i przez ten czas mocno słuchałyśmy naszych gości, którzy chcą coraz to nowych marek, chcą z nami odkrywać autorską modę i być na bieżąco. Nie chcą tysiąca możliwości, tylko to, co wybrane i to, co się wciąż zmienia. Dlatego w tej edycji postanowiłyśmy zaprosić aż 50 nowych marek, dając możliwość bycia trendhunterami autorskiej mody.

 

Czy kondycja polskiej mody zmieniła się w ciągu ostatnich sześciu miesiącu, czyli od letniego Hush Warsaw?
Oj, chyba aż tak szybko to się nie zmienia, ale na pewno było kilka spektakularnych wydarzeń w czasie, który minął od ostatniego HUSHa. Mamy nadzieję, że ta kondycja ciągle zmienia się "in plus" dla marek jako małych przedsiębiorstw, bo wciąż ich przybywa i są na rynku coraz dłużej i bardziej świadomie, a w związku z tym mają więcej klientów. Co do kondycji mody w ogóle, trudno nam się wypowiadać, bo nie zajmujemy się całym tym zjawiskiem. Oczywiście chętnych na tragi zarówno wystawców jak i gości nie brakuje, więc może ta sytuacja zmienia się o tyle, że bycie z autorską modą na co dzień jest coraz bardziej naturalne i to ogromny progres.

 

Czy po 6. edycji targów zauważyłyście jakieś ciekawe zjawiska związane z branżą mody?
Po 6. edycji wraz z grupą projektantów, byłyśmy w Dusseldorfie w ramach projektu HUSH Warsaw International, więc nowym zjawiskiem dla nas, a jednocześnie wielkim sukcesem, jest eksport polskiej mody za granicę. To, że coraz więcej marek jest gotowych produkcyjnie i myśli o swoich projektach globalnie, a nie tylko lokalnie.

„To nie są moje wielbłądy” Oli Boćkowskiej i „Modni” Karoliny Sulej – książki, które pokazują, że po kilkunastu latach rozwoju polskiej mody, można już o niej więcej napisać. Zjawisko podsumowywania tego, co dzieje się na naszym rynku, świadczy o jego wzroście i coraz większym znaczeniu.

 

Co wydarzy się za następne półrocze? Jakie macie plany na przyszłość?
Może planujecie coś co nie jest związane z Hush Warsaw?

Tak, wydarzy się sporo! Aktualnie pracujemy nad kolejnym projektem #247hush, który ogłosimy na targach. Zapraszamy wszystkich 5 & 6 grudnia, rozwiążemy tę zagadkę. Mamy w planach kontynuację projektu HUSH Warsaw International i ponowne wyjazdy na zagraniczne targi w sezonie AW 2016.

I jest jeszcze jedna rzecz, która naprawdę zrobi zamieszanie w branży, o tym DYKF dowie się na pewno jako jedno z pierwszych mediów, ale na razie HUSHHHHHH :)

 

rozmawiała: Katarzyna Pyrek

 Magda Korcz i Anna Pięta, twórczynie HUSH Warsaw/fot. Szymon Brzóska dla HUSH Warsaw

Magda Korcz i Anna Pięta, twórczynie HUSH Warsaw/fot. Szymon Brzóska dla HUSH Warsaw