contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

Do you know Summer Hush

Jeżeli moda to tylko w najlepszym i autorskim wydaniu, dlatego DYKF z przyjemnością został patronem medialnym największych targów mody w Polsce, promujących tę ideę!

HUSH Warsaw to marka stworzona przez Annę Piętę i Magdę Korcz – menedżerki kultury, sztuki i designu, która od dwóch lat skutecznie łączy modę i biznes.
HUSH Warsaw dwa razy w roku organizuje najważniejsze w Polsce targi mody autorskiej, obserwuje tendencje rynku mody, wspiera projektantów w budowaniu strategii marki i rekomenduje marki i projektantów do udziału w targach i pokazach mody za granicą. 

Jako Fundacja  HUSH Warsaw wydaje specjalistyczne publikacje, w tym HUSH Magazine – pierwszy w Polsce tytuł w całości poświęcony modzie autorskiej. HUSH Warsaw przyznaje także znak jakości HUSH Selected, nagrodami w konkursie były m.in. pokaz mody, miejsce na branżowych targach za granią i publikacje w fachowych magazynach.

HUSH WARSAW łączy potrzeby i możliwości osób zainteresowanych profesjonalizacją branży mody. Tych, którzy wybierają świadomie i chcą wpływać na kształt rynku mody autorskiej w  Polsce.

Pierwsza edycja targów odbyła się na Stadionie Narodowym w Warszawie. W ciągu 8 godzin wydarzenie odwiedziło ponad 20 000 osób. Kolejne edycje targów zorganizowane w Starym Browarze w Poznaniu i w Zamku Królewskim w Warszawie udowodniły, że polski rynek mody autorskiej rozwija się w dobrym kierunku. Działalność HUSH Warsaw także została wyróżniona nagrodą „DOSKONAŁOŚĆ MODY 2013" magazynu „Twój Styl” w kategorii „Wydarzenie Roku – Targi Mody”. 

13 & 14 czerwca odbędzie się 6. Edycja Targów HUSH Warsaw, na której zaprezentowanych zostanie 80 wybranych marek, wzorowych reprezentantów tego co obecnie dzieje się na rynku autorskiej polskiej mody. Letnia edycja w Zamku Królewskim to także okazja, żeby wspólnie z przyjaciółmi spędzić aktywnie czas w plenerowej części wydarzenia. 
 Atrakcji nie zabraknie również dla miłośniczek kosmetyków kolorowych. Warszawska marka Mystik Warsaw wraz z amerykańską gwiazdą makijażu- Harrym J zapraszają do strefy beauty. O gry i zabawy dla maluchów zadba Coccodrillo- polska marka odzieżowa dla najmłodszych.  


Marki 6. Edycji HUSH Warsaw- Summer Crush:

 A158/ ACEPHALA/ AGA PRUS/ ALEKSANDRA MARKOWSKA/ ANIMAL KINGDOM/ ANKA KRYSTYNIAK/ ANNA DUDZIŃSKA/ BASIC STATION/ BAWSOME/ BENEVENTO/ BERENIKA CZARNOTA/ BODYMAPS/ BUSY MONDAY/ CANDY FRIDAY/ CONFASHION/ DARIA SIWIAK/ DIANA JANKIEWICZ/ DELIKATESSEN/ DRESSAP/ ELENA CIUPRINA/ ELFJOY/ EMILIA KOHUT/ FEJKIEL/ FRUIT BIJOUX/ HAPPY SOCKS/ HARMNNI/ JAROSŁAW EWERT/ JOANNA ORGANIŚCIAK/ JUNE DESIGN/ KARINA KRØLAK/ KAROLINA MARCZUK/ KAS KRYST/ KATARZYNA SOKÓŁ/ KISS THE FROG/ KOMONO POLSKA/ KOSSMANN/ KUBATEK/ KUKUKID/ LA BOBA/ LABRADOR FACTORY/ LANA NGUYEN/ LELUI/ LE PETIT TROU/ M.CERAN/ MACIEK SIERADZKY/ MADOX DESIGN/ MAMAPIKI/ MESSO/ MOMI-KO/ MONGREI/ MO61/ MUMU/ NOSWEET/ NOWIŃSKA/ NUMER/ ORSKA/ OSTROWSKI DESIGN/ PAULINA PTASHNIK/ POLA&FRANK/ POLA RUDNICKI/ RAW/ RILKE/ SI-MI/ SLAVA/ SLEEPLESS IN WARSAW/ TAKK/ SUIT DENMARK/ WEARSO./ WHITE TENT/ WIOLA WOŁCZYŃSKA/ YANKO.  


Przestrzenie specjalne:

 ANIA KUCZYŃSKA/ BALAGAN/ BIELENIA/ BY MY DESIGN/ DREAM NATION/ ELEMENTY/ ENNBOW/ EST BY ES./ GLOOMY SUNDAY/ JOANNA HAWROT/ JUSTYNA CHRABELSKA/ KAASKAS/ LEBRAND/ LOUS/ MOONS VARSOVIE/ RISK MADE IN WARSAW/ RUSH DNM/ ZOFIA CHYLAK.

 

wywiad z anną piętą i magdą korcz - twórczyniami hush warsaw

Magda Korcz i Anna Pięta, twórczynie HUSH Warsaw/fot. Szymon Brzóska dla HUSH Warsaw

Przed HUSH działałyście i pracowałyście poza branżą mody. Dlaczego postawiłyście akurat na modę?

Anna Pięta, twórczyni HUSH Warsaw: Postawiłyśmy na modę, bo lubimy wyzwania. A tu było ich sporo. Chciałyśmy wprowadzić nową jakość, trochę uporządkować chaos i wskazać pozytywne przykłady - dobre praktyki. Każdy, kto trochę interesuje się tym rynkiem wie, że pionierami tego są określone marki i że to one dały pole do popisu kolejnym, otworzyły drzwi i stworzyły dobry klimat. To na przykładzie Ani Kuczyńskiej wyrosło kilka marek, które zainspirował jej minimalizm i doskonała komunikacja. Wearso. czy Dream Nation to jedne z pierwszych marek tak głośno mówiące w Polsce o etycznej modzie. HUSH Warsaw to miało być głośne „cicho sza” i nowa jakość. Wprowadzałyśmy działania, które na początku intuicyjnie wydawały się najlepsze. Kiedy okazywały się skuteczne dobierałyśmy konsekwentnie kolejne elementy i dziś mamy za sobą już 5 edycji, które w sumie zgromadziły blisko 100 000 gości.  
Magda Korcz, twórczyni HUSH Warsaw: Lubimy wyzwania. Moda praktycznie w naszym kraju nie istnieje (nie w takim znaczeniu jak w krajach zachodnich). Dopiero próbujemy budować tę branżę, uczymy się własnego stylu, rozpoznajemy oczekiwania. To ciekawe zjawisko społeczne - w dobie powszechnej cyfryzacji świata wracamy do fizycznej pracy opartej na lokalnej produkcji, rzemiośle i sprzedaży bezpośredniej. Dobrze zaczynać coś od podstaw - można wypracować własne reguły i działać bez sztywnych ograniczeń.


Jakie wnioski wyciągnęłyście z dotychczasowych edycji? Czy coś was specjalnie zaskoczyło?

Anna Pięta: Wnioski są różne, ale jednak głównie pozytywne. Najważniejsze po ponad 3 latach działania jest dla nas to, że nadal będziemy stawiać na silniejsze marki, po to by ich działaniem mobilizować resztę, wskazywać dobre kierunki i promować polską modę na szerszą skalę.
Magda Korcz: Zaskakuje nas cały czas potencjał jaki tkwi w zjawisku mody autorskiej, to jak szybko udało się niektórym projektantom przeskoczyć na wyższy poziom budowania marki. To bardzo motywujące i inspirujące móc obserwować jak szybko ludzie uczą się profesjonalnie prowadzić swój biznes.  
Zaskoczył mnie również profil klientki naszych targów - systematycznie powiększa się grono dojrzałych kobiet, które świetnie wyglądają i chcą ubierać się inaczej niż tylko w bure tuniki.
Mam też niestety gorzkie refleksje na temat bezmyślności w kopiowaniu pomysłów i bezczelnym podrabianiu innych - to mnie nie przestanie zadziwiać nigdy, jak bardzo jesteśmy ofiarami własnego ograniczenia…
Anna Pięta: Z jednej strony zaskoczeniem była dla nas wielkość branży i całego rynku mody; z drugiej jednak to, że cały czas moda traktowana jest pobieżniei nie do końca poważnie, nawet przez samych zainteresowanych.
Z kolei bardzo pozytywnym zaskoczeniem i „kopem” energii było dla nas zainteresowanie właśnie „zwykłych” odbiorców - gości HUSH Warsaw.
Kiedy w ciągu 8 godzin na pierwszą edycję HUSH Warsaw na Stadionie Narodowym przyszło 20 000 osób zaniemówiłyśmy. Dlatego od początku staramy się być mocno wsłuchane w ich potrzeby i uwagi.
To samo dotyczy sponsorów, możemy pochwalić się współpracą z bardzo sprawdzonymi i rozpoznawalnymi markami jak: Martini, HTC, H&M, Master Card czy Fiat. Dzięki nim wydarzenie ma odpowiedni rozmach i to ich chęć wsparcia zaskoczyła nas najmocniej.  
Często była to współpraca także podczas 2 edycji (np. Martini), co jest dowodem na to, że HUSH także i dla nich ma ogromne znaczenie. 


Jakimi kryteriami kierujecie się wybierając marki? Jest coś, co dyskwalifikuje projektanta na starcie?

Anna Pięta: Najważniejsze jest przygotowanie marki do tego, by potrafiła skorzystać z takich targów jak HUSH Warsaw. Musi podchodzić profesjonalnie do kontaktu z klientem, funkcjonować jak regularna komercyjna marka a jednocześnie umieć podkreślić swoją autorskość i wyjątkowość. Musi reprezentować sobą określoną jakość. Projektanci zgłaszający się do nas powinni posiadać dobry materiał zdjęciowy, opis marki i muszą wiedzieć, w którym kierunku chcą podążać i rozwijać się, a także znać swojego klienta. To czego szukamy to jakość i konsekwencja, zarówno w projektowaniu jak i w działaniach marketingowych. Projektanci czy marki po prostu powinni wiedzieć co robią, dla kogo to robią i po co to robią. Niby proste, ale jeszcze kilka lat temu prawie nikt tych pytań sobie nie zadawał. Dziś widzimy już duży progres.

Magda Korcz i Anna Pięta, twórczynie HUSH Warsaw/fot. Szymon Brzóska dla HUSH Warsaw


Nie uważacie, że Polacy czują już przesyt ciągle pojawiającymi się nowymi projektantami oferującymi bardzo podobne projekty?

Anna Pięta: Myślę, że ten przesyt można rzeczywiście odczuwać w Warszawie, bo tu ciągle dzieje się coś związanego z modą. Wszyscy robią targi, kiermasze, otwierają showroomy, pop-up store’y. Ale reszta kraju dopiero zaczyna poznawać ten trend. W stolicy jest najwięcej przedstawicieli kreatywnej branży. Dodatkowo obserwujemy, że marki, które powstają niejako „spontanicznie” i nie prezentują sobą nic więcej niż tylko „to co widać”, nie są przygotowane produkcyjnie i tylko kopiują coś co już istnieje, w większości długo nie przetrwają. A klienci (o ile nie sparzą się na kiepskiej jakości) pozostaną wierni markom, które znają i do których się już przyzwyczaili. To proces jak każdy inny i tak jak na każdym innym rynku przetrwają najsilniejsi. Takie są realne (brutalne?) prawa rynku. 
Magda Korcz: Większości Polaków ten problem nie dotyczy, bo nie mają okazji poznać tej mody. Na pewno gust niektórych odbiorców się zmienia, a razem z nim oczekiwania, ale nadal przeciętny obywatel tego kraju lubi ubierać się raczej w to co już zna, niż eksperymentować z formą. Moim zdaniem uczucie przesytu o jakim mowa dotyczy niewielkiej garstki klientów i jest to też dobre zjawisko, które świadczy o rozbudzeniu zmysłów i apetytów. Kształtujemy swoje gusta, wymagamy więcej i tym samym stawiamy wyżej poprzeczkę.


Co wyróżnia Hush na tle innych targów?

Anna Pięta: Ostatnio usłyszałam, że HUSH to modowa rewolucja. Może to?:))
A tak serio to przede wszystkim wybór, potem konsekwencja, a na koniec właśnie użycie regularnych komercyjnych narzędzi do promocji czegoś wyjątkowego i unikatowego. Nie można oczekiwać od klientów, że kupią autorską modę, która jest nieco droższa od mody z sieciówek, a warunki do jej zakupu i customer service będzie dziesięć razy gorszy. W takim układzie prędzej czy później klienci uciekną i rzeczywiście przesycą się, nie autorską modą, ale ignorowaniem ich potrzeb. HUSH Warsaw stosuje te zasady do budowania swojej marki, cały czas obserwujemy, wyciągamy wnioski i staramy się wykorzystywać nadarzające się okazje, dzięki czemu aktualnie HUSH Warsaw to najmocniejsza na polskim rynku, platforma sprzedaży off line. Wyróżnia nas też to, że cieszymy się dużym zaufaniem projektantów i odbiorców i nawet jeśli czasem działamy nie tak jakby sobie wszyscy życzyli, to potem okazuje się, że jednak był to dobry kierunek. Bardzo cieszy nas też zainteresowanie ogółu branży i osób zainteresowanych modą jako częścią kultury. Wszyscy ci ludzie, MY, zasługujemy na miejsce, wydarzenie, przestrzeń, w której możemy się spotkać, spokojnie porozmawiać i wymienić doświadczenia. Ten dobry klimat chcemy nadal roztaczać, ale oczywiście z pomocą wszystkich, którym na tym zależy. Wiemy, że jest nas więcej niż mogłoby się wydawać.


rozmawiała: Katarzyna Pietrewicz