contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Bizuu APRES-MIDI zima 2018

Adrianna Jannasz

Fot. Asia Typek

Grudzień to czas kiedy z utęsknieniem wypatrujemy już Świąt. W kalendarzu BIZUU to również moment kiedy czekamy na zimową odsłonę kolekcji Apres-midi.

Nieprzypadkowo więc Londyn, który kojarzy się ze Świętami. Nieprzypadkowo też osadzona w nim #BIZUUgirl, spacerująca uliczkami wielkiego miasta, pośród kolorowych kamieniczek i londyńskich budek telefonicznych.

Za obiektywem sesji stanęła po raz kolejny Asia Typek, która sfotografowała Ruby Muldoon z THE HIVE MANAGEMENT.

Ubrania w kolorze czerni, bordo, różnych odcieniach różu korespondują z londyńskimi ceglanymi kamienicami, dając idealne tło barwom i printom kolekcji.

Fot. Asia Typek

Zimowa odsłona #BIZUUgirl to dziewczęce sukienki w kratkę czy wielobarwny geometryczny print, spódniczki mini– w wersji jeansowej z falbaną oraz bardziej zwiewnej plisowanej, zakończonej logowaną taśmą BIZUU, dostępnej również w wersji midi.

Nowa kolekcja Après-Midi to także mini kolekcja t-shirtów, które na stałe wpisały się już w repertuar tejże linii. Oprócz klasycznych t-shirtów – w czaro-białe paski oraz z londyńskim motywem Big Bena, w kolekcji znajdziemy tym razem dwa longsleeve’y – w granatowo-czerwone paski z napisem BIZUU oraz klasyczny czarny z charakterystycznym dla tej odsłony hashtagiem #BIZUUgirl.

Fot. Asia Typek

Tym razem również nie zabrakło stałej pozycji linii, jaką są bluzy- klasyczna czarna bluza wzbogacona została złotym haftem BIZUU. Sportową linię tej kolekcji dopełnia dres – w autorski kwiatowy print, ozdobiony spersonalizowaną taśmą BIZUU.

Kolekcja Après-Midi Winter 2018 to głównie dość stonowana paleta barw i ciekawe połączenia kolorów – od czerwonego, poprzez bordo, zieleń, fiolety aż po granat. Nie zabrakło również charakterystycznego dla marki bladego różu czy klasycznej czerni.

Fot. Asia Typek

Wykorzystane w kolekcji materiały to bawełna, jeans oraz wzorzyste tkaniny. Stylizacje dopełniają buty z autorskiej kolekcji BIZUU, która swoją premierę miała podczas ostatniego pokazu. Fryzurę oraz makijaż wykonała Britta Dicke z Carol Hayes Management, która postawiła na naturalny, świeży look.

Pierwsze modele z kolekcji Après-Midi dostępne od dzisiaj w butikach BIZUU i w sklepie internetowym marki.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

Zdjęcia: Asia Typek

Angel by Robert Kupisz - zima 2019/2020

Jagoda Lisiak

Kampania ANGEL by Qπш Robert Kupisz/fot. Daniel Jaroszek

ANGEL to siedemnasta kolekcja marki Qπш Robert Kupisz. Nowa kolekcja na sezon jesień/zima 2019/20 zilustrowana została filmem oraz serią czarno-białych zdjęć autorstwa Daniela Jaroszka.

 „Żyjemy w poczuciu ciągłego zagrożenia, ciągniemy za sobą demony przeszłości, szukamy wsparcia w różnych miejscach, szukamy odpowiedzi na pytania, na które nie ma łatwych odpowiedzi. Pragniemy chwili wytchnienia i bezpiecznego schronienia. Anioła, który nas będzie chronił. Anioła, który podejmie walkę i przegoni wszelkie zło. To było moją inspiracją i o tym jest film promujący kolekcję – o odwiecznej walce dobra ze złem.” – o kolekcji opowiada Robert Kupisz oraz dodaje: „Prezentujemy kolekcję Angel w formie krótkiego filmu, a nie naszego standardowego pokazu, ponieważ chcemy pokazać esencję i ducha marki Qπш międzynarodowemu odbiorcy.”

Kampania ANGEL by Qπш Robert Kupisz/fot. Daniel Jaroszek

 W swoich inspiracjach Projektant sięgnął po skrajne tematy. Od niszowych subkultur często traktowanych jak wyrzutkowie społeczeństwa, swoistych upadłych Aniołów, po niewinne stroje komunijne i szaty liturgiczne. Całość kolekcji oczywiście zaproponowana w niekonwencjonalnym, iście „kupiszowym” stylu.

 Kolekcja utrzymana jest w czerni i bieli oraz szarościach z przebłyskami srebra, złota i krwistej czerwieni. Na ubraniach użyto bardzo wymownych haseł: SECURUS (z łac. bezpieczny), AMEN (z hebr. niech się stanie) i cytatu z psalmu 91:11 „For he will order his angels to protect u wherever u go” (tłum. bo swoim aniołom dał rozkaz o tobie, aby cię strzegli na wszystkich twych drogach). Nie mogło też zabraknąć skrzydeł, które pojawiają się w formie nadruków i naszywek.

Kobieta i mężczyzna Kupisza to silne osobowości, gotowe stanąć do walki o własne racje i nie bojące wyrazić siebie przez awangardowe stylizacje. Ich stroje to często ubrania inspirowane mundurami wojskowymi, odzieżą ochronną i uniformami firm ochroniarskich. W ofercie marki nie mogło zabraknąć oversizowych t-shirtów, bluz, luźnych sukienek jeansowych, cekinowych i siatkowych topów. W kolekcji wzrok przyciągają kamizelki, kurtki i spodnie uszyte ze srebrnego ortalionu oraz błyszczące, cekinowe spódnice i sukienki.

Kampania ANGEL by Qπш Robert Kupisz/fot. Daniel Jaroszek

 Nowością jest autorska kolekcja biżuterii, która uzupełnia stylizację sylwetek: kolczyki i wisiory z logo Qπш.

 W filmie inaugurującym premierę kolekcji Angel, reżyser zabrał nas na alternatywną imprezę techno, na której ścierają się dwa światy będące inspiracją przy tworzeniu kolekcji. Główny bohater przemierza podziemne korytarze w poszukiwaniu symbolicznego dobra. Mimo wielu pokus i rozpraszającego uwagę szaleństwa, nie wpada on w wir otaczającego go świata, ale wytrwale dąży do celu, gdzie czeka na niego jego Anioł.  Dobór muzyki nie jest przypadkowy i także nawiązuje do tematów przewodnich kolekcji. Jako główne tło muzyczne słyszymy śpiew chóru, ścierający się z przytłumioną, słyszaną jakby zza ściany muzyką klubową.

 Filmowi towarzyszą zdjęcia, na których główni bohaterowie filmu prezentują ubrania z najnowszej kolekcji w hipnotycznych, wręcz transowych pozach.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: Daniel Jaroszek

Haratyk „Avventura islandese”

Jagoda Lisiak

Kampania kolekcji „Avventura islandese” marki Haratyk/fot. Adam Pluciński

Islandia. Kraj kontrastów, surowego piękna i nieokiełznanej natury. Chociaż nazwa określa wyspę jako „kraj lodu”, to wyspa uchodzi za jedno z najbardziej romantycznych miejsc na świecie.

 Przygotowując kolekcję i kampanię „Avventura islandese” twórcy wyobrażali sobie, co by było gdyby Marcello Mastroianni czy Alan Delon gościli gdzieś między Rejkiawikiem a Husavikiem. W czym by podróżowali, jak odpoczywali, a jak chronili przed zimnem.

 Kolekcja pozostaje utrzymana w duchu nienachalnej elegancji, wielkomiejskiego stylu, włoskiego myślenia o krawiectwie. Połączona została islandzka miłość do natury, włoska sprezzatura i francuska zadziorność, swoboda i temperament.

Kampania kolekcji „Avventura islandese” marki Haratyk/fot. Adam Pluciński

 Paleta barw wykorzystanych w „Avventura islandese” wyciągnięta została z późnych lat 60. i w zasadzie całej późniejszej dekady, a która idealnie odzwierciedla islandzki krajobraz. Dominują odcienie karmelu, kolorów ziemi, błękitu, zieleni, szarości i różnych odsłon granatu.

 Inspiracje Islandią mają swoje przełożenie w tkaninach, chociaż te pochodzą głównie z Włoch. "Avventura islandese" to wariacja na temat wełen. Wykorzystano miękkie flanele, alpakę, kaszmir oraz wełny wielbłądzie i delikatne merino. Widać to szczególnie w ręcznie robionych swetrach. W ten sposób marka Haratyk konsekwentnie wspiera naszych rodzimych rzemieślników.

 W kolekcji znaleźć można klasyki marki Haratyk - kurtkę bomber i kilka rodzajów płaszczy: reglanowe, długie trencze i klasyczne dwurzędowe płaszcze polo. Pojawiają się także  nowe, niezastąpione w sezonie zimowym kożuchy, które sprawdzą się świetnie w miejskich stylizacjach.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

 

Zdjęcia: Adam Pluciński