contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

MACIEJ ZIEŃ – WEDDING COLLECTION

Adrianna Jannasz

Fot. Maciej Nowak

Maciej Zień w lookbooku stworzonym w romantycznej przestrzeni Łazienek Królewskich prezentuje swoją najnowszą ofertę skierowaną do Panien Młodych. Projektant oprócz eleganckich i kobiecych sukni ślubnych stworzył również bardziej odważny look na ten wyjątkowy dzień - biały smoking. Projekt jest nowoczesną alternatywą dla zwiewnych długich kreacji. Ponadto, w kolekcji pojawiły się stylowe torebki kopertowe zdobione kryształami.  Akcesoria idealnie uzupełniają ślubną stylizację i dodają jej blasku. Maciej Zień po raz kolejny potwierdza, że zna potrzeby kobiet i jest wierny haśle marki „Zień blisko kobiety”.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook


Zdjęcia: Maciej Nowak

Gosia Baczyńska “PER ASPERA AD ASTRA”

Adrianna Jannasz

Fot. Filip Okopny - Fashion Images

Kolekcja “Per aspera ad astra” została już zaprezentowana w Nowym Jorku i Paryżu. Polska premiera w formie pokazu mody zorganizowanego z artystycznym rozmachem odbyła sięnocą 27 sierpnia, w wyjątkowej scenerii Pałacu na Wodzie, na zaproszenie Łazienek Królewskich w Warszawie.

Tego wieczoru, nad wodą, pod gwieździstym niebem, z przepięknym parkiem w tle i Pałacem na Wodzie, zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć “Narodziny Wenus”. Pokaz otworzyło 6 modelek, które ukazały się zebranym gościom na czarnej wodzie i przybyły do nich na specjalnie zaprojektowanych tratwach. Nietypowy wybieg, na którym modelki przechadzały się wśród widowni, wyjątkowa choreografia i doskonale zaaranżowana muzyka we współpracy z Andrzejem Smolikiem, z którym Gosia współpracuje od wielu lat, stworzyły razem niezapomnianą kompozycję artystyczną.

Fot. Filip Okopny - Fashion Images

Obecnie rozwijającym się trendem, który Gosia Baczyńska zdecydowała się zinterpretowaćorganizując to wydarzenie jest harmonijna synteza elitaryzmu z egalitaryzmem. Zainspirowana doświadczeniami z własnego życia, postanowiła podkreślić pewne kontrasty, które jak sama twierdzi - uwielbia. Stąd pomysł na nietypową współpracę, która zaowocowała zaproszeniem marki McDonald’s do Łazienek Królewskich. Łazienki Królewskie to miejsce idealnie wpisujące się w powyższe założenia. Z jednej strony to wielka nobilitacja, wielka historia i miejsce elitarne, jednocześnie jednak jest dostępne dla każdego. Jak oferta McDonald’s, z której regularnie korzystają prezesi wielkich firm, podjeżdżając swoim nowym Volvo XC40 do McDrive’a, jak i studenci ze skromnym budżetem.
- czytamy w informacji prasowej.

Fot. Filip Okopny - Fashion Images

Główną inspiracją do powstania kolekcji był renesans: odrodzenie się, złoty okres kultury europejskiej. Twórczość Sandro Botticellego, Albrechta Dürera i Hansa Burgkmaira były punktem wyjścia i znalazły się w kolekcji pod różnymi postaciami: nadruków na tkaniny,
w formach ubrań, a także jako inspiracja do fryzury czy makijażu.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook


Zdjęcia: Filip Okopny - Fashion Images

Kampania BIZUU na sezon jesień-zima 2019/20

Adrianna Jannasz

Fot. Łukasz Pukowiec

 Kampania BIZUU na sezon jesień/zima 2019/20 odbyła się w scenerii PRL-owskich blokowisk. W tych codziennych okolicznościach fotograf Łukasz Pukowiec przenosi nas do wyjątkowych lat 80tych, gdzie dominują stonowane, lecz odważne kolory oraz autorskie, kwiatowe printy. Przestrzeń kampanii to nieprzypadkowy wybór, który niczym wehikuł zabiera nas na ulice miasta zatrzymanego w czasie tamtych lat.

Fot. Łukasz Pukowiec

Printy z kolekcji jesień/zima 2019/20 stworzone przez BIZUU, to w dalszym ciągu hołd wielobarwnym florystycznym zestawieniom. Ciemne, wyraziste kwiaty, które tworzą malarskie obrazy na każdej z sukienek czy plisowanych spódnic, przenoszą nas do wspomnianych lat 80tych. 

Grochy, kraty, drobne pnącza i bukiety tworzą jesienną odsłonę BIZUU. Nostalgiczny klimat kolekcji w połączeniu z subtelnymi detalami to niejako powrót do przeszłości w zupełnie nowym, świeżym wydaniu. Printy BIZUU cechuje energetyczne i nietuzinkowe rozwiązanie opierające się na relacji subtelnego akcentu kwiatowego i bardzo mocnego tła - błękitu, czerwieni czy czerni. 

Fot. Łukasz Pukowiec

Kobieta BIZUU tej jesieni będzie zmysłowa i romantyczna, dzięki modelom podkreślającym biodra i talię, które po raz kolejny udowadniają swoją ponadczasowość.  W kolekcji znajdziemy dłuższe sukienki, które znakomicie sprawdzą się w jesiennych stylizacjach z cieplejszym swetrem. Nie zabraknie też modeli z koronki, która obok falban definiuje prawie każdą kolekcję BIZUU.
Kolekcję sukienek dopełniają charakterystyczne dla marki dziewczęce mini, wzbogacone falbaną czy szerszym, bufiastym rękawem. Ogromny wybór sprawia, że każda kobieta znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. 

Jak przystało na lata 80te nie mogło zabraknąć obszernej marynarki w zestawie z sukienką mini. Dodatkowo motyw delikatnej czerwonej kratki wprowadza nas w klimat tamtych czasów. Kratka zdobi pozostałe dwa modele sukienek – mini z długim rękawem czy równie dopasowaną do sylwetki midi z rozkloszowanym dołem. Obecna jest również na swetrach i płaszczach.

Fot. Łukasz Pukowiec

Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak jak zawsze postawiły na najwyższą jakość wykonania swoich projektów, używając do ich stworzenia wyjątkowych tkanin pochodzących z Włoch i Francji, wśród których znajdziemy żorżetę, jedwabie czy delikatne koronki, jak również  jeans, moher czy autorskie printy na szlachetnych podkładach. Każdy element kolekcji jest wyjątkowy i szyty w Polsce.

Pierwsze modele z kolekcji dostępne w sprzedaży od 4 września w butikach stacjonarnych marki oraz sklepie online www.bizuu.com

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: Łukasz Pukowiec