contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Angel by Robert Kupisz - zima 2019/2020

Jagoda Lisiak

Kampania ANGEL by Qπш Robert Kupisz/fot. Daniel Jaroszek

ANGEL to siedemnasta kolekcja marki Qπш Robert Kupisz. Nowa kolekcja na sezon jesień/zima 2019/20 zilustrowana została filmem oraz serią czarno-białych zdjęć autorstwa Daniela Jaroszka.

 „Żyjemy w poczuciu ciągłego zagrożenia, ciągniemy za sobą demony przeszłości, szukamy wsparcia w różnych miejscach, szukamy odpowiedzi na pytania, na które nie ma łatwych odpowiedzi. Pragniemy chwili wytchnienia i bezpiecznego schronienia. Anioła, który nas będzie chronił. Anioła, który podejmie walkę i przegoni wszelkie zło. To było moją inspiracją i o tym jest film promujący kolekcję – o odwiecznej walce dobra ze złem.” – o kolekcji opowiada Robert Kupisz oraz dodaje: „Prezentujemy kolekcję Angel w formie krótkiego filmu, a nie naszego standardowego pokazu, ponieważ chcemy pokazać esencję i ducha marki Qπш międzynarodowemu odbiorcy.”

Kampania ANGEL by Qπш Robert Kupisz/fot. Daniel Jaroszek

 W swoich inspiracjach Projektant sięgnął po skrajne tematy. Od niszowych subkultur często traktowanych jak wyrzutkowie społeczeństwa, swoistych upadłych Aniołów, po niewinne stroje komunijne i szaty liturgiczne. Całość kolekcji oczywiście zaproponowana w niekonwencjonalnym, iście „kupiszowym” stylu.

 Kolekcja utrzymana jest w czerni i bieli oraz szarościach z przebłyskami srebra, złota i krwistej czerwieni. Na ubraniach użyto bardzo wymownych haseł: SECURUS (z łac. bezpieczny), AMEN (z hebr. niech się stanie) i cytatu z psalmu 91:11 „For he will order his angels to protect u wherever u go” (tłum. bo swoim aniołom dał rozkaz o tobie, aby cię strzegli na wszystkich twych drogach). Nie mogło też zabraknąć skrzydeł, które pojawiają się w formie nadruków i naszywek.

Kobieta i mężczyzna Kupisza to silne osobowości, gotowe stanąć do walki o własne racje i nie bojące wyrazić siebie przez awangardowe stylizacje. Ich stroje to często ubrania inspirowane mundurami wojskowymi, odzieżą ochronną i uniformami firm ochroniarskich. W ofercie marki nie mogło zabraknąć oversizowych t-shirtów, bluz, luźnych sukienek jeansowych, cekinowych i siatkowych topów. W kolekcji wzrok przyciągają kamizelki, kurtki i spodnie uszyte ze srebrnego ortalionu oraz błyszczące, cekinowe spódnice i sukienki.

Kampania ANGEL by Qπш Robert Kupisz/fot. Daniel Jaroszek

 Nowością jest autorska kolekcja biżuterii, która uzupełnia stylizację sylwetek: kolczyki i wisiory z logo Qπш.

 W filmie inaugurującym premierę kolekcji Angel, reżyser zabrał nas na alternatywną imprezę techno, na której ścierają się dwa światy będące inspiracją przy tworzeniu kolekcji. Główny bohater przemierza podziemne korytarze w poszukiwaniu symbolicznego dobra. Mimo wielu pokus i rozpraszającego uwagę szaleństwa, nie wpada on w wir otaczającego go świata, ale wytrwale dąży do celu, gdzie czeka na niego jego Anioł.  Dobór muzyki nie jest przypadkowy i także nawiązuje do tematów przewodnich kolekcji. Jako główne tło muzyczne słyszymy śpiew chóru, ścierający się z przytłumioną, słyszaną jakby zza ściany muzyką klubową.

 Filmowi towarzyszą zdjęcia, na których główni bohaterowie filmu prezentują ubrania z najnowszej kolekcji w hipnotycznych, wręcz transowych pozach.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: Daniel Jaroszek

Haratyk „Avventura islandese”

Jagoda Lisiak

Kampania kolekcji „Avventura islandese” marki Haratyk/fot. Adam Pluciński

Islandia. Kraj kontrastów, surowego piękna i nieokiełznanej natury. Chociaż nazwa określa wyspę jako „kraj lodu”, to wyspa uchodzi za jedno z najbardziej romantycznych miejsc na świecie.

 Przygotowując kolekcję i kampanię „Avventura islandese” twórcy wyobrażali sobie, co by było gdyby Marcello Mastroianni czy Alan Delon gościli gdzieś między Rejkiawikiem a Husavikiem. W czym by podróżowali, jak odpoczywali, a jak chronili przed zimnem.

 Kolekcja pozostaje utrzymana w duchu nienachalnej elegancji, wielkomiejskiego stylu, włoskiego myślenia o krawiectwie. Połączona została islandzka miłość do natury, włoska sprezzatura i francuska zadziorność, swoboda i temperament.

Kampania kolekcji „Avventura islandese” marki Haratyk/fot. Adam Pluciński

 Paleta barw wykorzystanych w „Avventura islandese” wyciągnięta została z późnych lat 60. i w zasadzie całej późniejszej dekady, a która idealnie odzwierciedla islandzki krajobraz. Dominują odcienie karmelu, kolorów ziemi, błękitu, zieleni, szarości i różnych odsłon granatu.

 Inspiracje Islandią mają swoje przełożenie w tkaninach, chociaż te pochodzą głównie z Włoch. "Avventura islandese" to wariacja na temat wełen. Wykorzystano miękkie flanele, alpakę, kaszmir oraz wełny wielbłądzie i delikatne merino. Widać to szczególnie w ręcznie robionych swetrach. W ten sposób marka Haratyk konsekwentnie wspiera naszych rodzimych rzemieślników.

 W kolekcji znaleźć można klasyki marki Haratyk - kurtkę bomber i kilka rodzajów płaszczy: reglanowe, długie trencze i klasyczne dwurzędowe płaszcze polo. Pojawiają się także  nowe, niezastąpione w sezonie zimowym kożuchy, które sprawdzą się świetnie w miejskich stylizacjach.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

 

Zdjęcia: Adam Pluciński

Pokaz kolekcji Dawida Wolińskiego "Atelier 214.2"

Jagoda Lisiak

Finał pokazu Dawida Wolińskiego “Atelier 214.2”/fot. Filip Okopny - Fashion Images

6 grudnia 2018 r. w warszawskim STUDIO ATM przy Wale Miedzeszyńskim 384 odbył się pokaz najnowszej kolekcji Dawida Wolińskiego. Mecenat nad tym wydarzeniem objęła marka Martini.

Dawid Woliński od zawsze pochlebia sylwetce kobiety. Jego projekty kojarzą się z ponadczasową elegancją i najwyższą jakością. W zeszłym roku Projektant świętował 15-lecie swojej pracy. Klasyka nieustannie jest mu bliska. Lubi się nią bawić i interpretować. Swoje projekty często przełamuje twistem - charakterystycznym podpisem pod dziełem.

W tym sezonie Dawid Woliński stworzył kolejną opowieść o kobiecości. W najnowszej kolekcji projektantowi towarzyszy czerń. To kolor klasyki, esencja kobiecości, będący jednocześnie ogromnym modowym wyzwaniem dla projektanta. Energetyzującym akcentem pokazu jest czerwień, zaprezentowana na projektach specjalnych. Kolor namiętności, szaleństwa i pewności siebie, który daje zapewnienie, że kobieta znajdzie się w samym centrum uwagi.

Scenografia na pokazie Dawida Wolińskiego “Atelier 214.2”/fot. Filip Okopny - Fashion Images

Podczas pokazu wyraźnie można było dostrzec inspiracje New Lookiem, który zaistniał w światowej modzie w latach 50-tych. Zauważalna w najnowszych projektach klasyka - formy, cięcia i długości, wąskie talie i głębokie dekolty pozwoli każdej kobiecie czuć się największą gwiazdą. Ultrakobiecość to przymiotnik, który doskonale definiuje tę kolekcję. Od sensualności do seksualności, poprzez wszystkie formy pośrednie.

Czerń, czerń i jeszcze raz czerń czyli kolor, który większość kobiet kocha szczególnie. Kobiet różnych, bo i tych niezależnych, silnych i pewnych siebie, ale też tych nieśmiałych. Czerń w modzie jest wbrew pozorom bardzo trudna. Dlatego dużym wyzwaniem było okiełznanie w tej trudnej barwie całej mocy pomysłów i fantazji projektanta. Wymagało to ogromnego kunsztu i precyzji, a najlepszym tego dowodem jest spektakularna suknia wykonana z tysiąca wiecznych róż, sygnowana Dawid Woliński x Rose du Chateau.

Zupełnie inaczej jest z czerwienią, której Dawid Woliński użył przy projektach specjalnych. Czerwień inspiruje, pozwala na szaloną dowolność. Mimo że klasyczna, zawsze zwraca uwagę, niesie ze sobą energię i moc. Nikogo nie pozostawia obojętnym. Zaprezentowane 3 sukienki inspirowane stylem Martini, dodatkowo podbite cekinami, lśniły i błyszczały przy każdym najdelikatniejszym ruchu modelek. Zarówno materiał jak i fasony sukienek stanowią kwintesencję włoskiego stylu.

Finał pokazu Dawida Wolińskiego “Atelier 214.2”/fot. Filip Okopny - Fashion Images

Zupełnie inaczej jest z satynową czerwienią, której Dawid użył do projektu Dawid Woliński x Mille Miglia Perlage. Klasa, nonszalancja, pasja i smak. Włoski szyk nawiązuje do rajdu Mille Miglia, który od 1927 roku, co roku odbywa się w Północnych Włoszech. Musująca Cisowianka Perlage towarzyszy zawodnikom tego największego wyścigu świata jako partner i team zawodników.

Koronki, siatki, cekiny, satyny – w najnowszej kolekcji znajdziemy wszystkie te elementy. Projektant efektownie łączy i zestawia ze sobą faktury różnych materiałów, by nadać sylwetkom jak najbardziej kobiecy charakter i uzyskać ciekawe i przestrzenne formy.

Na pokazie Dawida Wolińskiego pojawiła się jeszcze jedna wyjątkowa sukienka. Tym razem nie na wybiegu, lecz w pierwszym rzędzie, pośród obecnych na pokazie Gwiazd. Ubrana w nią była ikona stylu i muza Dawida Wolińskiego, aktorka Małgorzata Kożuchowska. Ta jedyna i niepowtarzalna suknia została stworzona z okazji 90-lecia Myszki Miki. Dla Projektanta jest to niezwykle cenna i ważna współpraca, która wymaga trochę innej kreatywności. Oprócz designu liczy się tu odrobina fantazji. Jest to ogólnoświatowa akcja Disneya, w której wzięły udział takie gwiazdy jak: Gigi Hadid, Karen Elson, Bella Hadid, Karl Lagerfeld, Vittoria Caretti, Shanelle Nyasiase, Cara Taylor czy Virgil Abloh.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: Filip Okopny - Fashion Images