contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Simona Nikołajewska wiosna-lato 2018

Jagoda Lisiak

Kolekcja "Motion" Simony Nikołajewskiej na sezon wiosna-lato 2018/fot. Adam Kaniowski

W kolekcji „Motion” Simony Nikołajewskiej na sezon wiosna-lato 2018 zdecydowanie królują sukienki. Bardzo kobiece, delikatne, w różnych kolorach.

Projektantka fiolet połączyła z frędzlami, natomiast w czerwonej kreacji plisy ułożyła rzędami. Wiodącym trendem w jej kreacjach są odkryte ramiona.

Autorem zdjęć kampanii jest Adam Kaniowski.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Jagoda Lisiak

Zdjęcia: Adam Kaniowski

Jarosław Ewert wiosna-lato 2018

Jagoda Lisiak

Kampania marki Jarosław Ewert wiosna-lato 2018/fot. Jarosław Ewert

Najnowsza kolekcja Jarosława Ewerta to kolejny skok projektanta w nową estetykę. Szukając cały czas nowych rozwiązań, tym razem postawił na nowe formy i ciekawe połączenia kolorystyczne.

Kolekcja wiosna-lato 2018 to inspirująca podróż do lat 50 i 60 podana w nowoczesny i awangardowy sposób. Kolorystyka ubrań i dodatków utrzymana jest w pastelach i odcieniach szarości a użyte tkaniny to jedwabie, bawełniane żakardy, szyfony oraz drukowane tiule.

Sama kampania jest bardzo czysta, jasna i minimalistyczna. Dla przełamania słodkiego charakteru ubrań w sesji został wykorzystany błyszczący celofan. Zdjęcia nabrały dzięki temu odważny charakter i futurystyczny klimat.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Jagoda Lisiak

Zdjęcia: Jarosław Ewert

Kampania BIZUU x The Rolling Stones

Adrianna Jannasz

Kampania BIZUU x The Rolling Stones /fot. Maciej Nowak

Po sukcesach wcześniejszych licencyjnych kolekcjach - Atomówki i Barbie -  czas na odsłonę kobiety Bizuu w zupełnie nowym wydaniu. Marka Bizuu nawiązała współpracę z firmą BRAVADO oraz Universal Music Polska.

Najnowsza licencyjna kolekcja marki Bizuu to ukłon w stronę fanów kultowego, rockowego zespołu - The Rolling Stones, którego gościć będziemy 8 lipca w Warszawie. 

Kampania BIZUU x The Rolling Stones /fot. Maciej Nowak

Kolekcja jest odzwierciedleniem silnej i odważnej kobiety. Mocne kolory stanowią idealny podkład pod licznie użyte w tej kolekcji aplikacje. Nie zabrakło kultowego znaczka rozpoznawalnego zespół, czyli usta z wysuniętym językiem. Cytaty piosenek, hafty, cekinowe motywy i naszywki zainspirowane symbolem The Rolling Stones znalazły się na płaszczach, sukienkach, koszulkach oraz bluzach.

Kampania BIZUU x The Rolling Stones /fot. Maciej Nowak

Po raz pierwszy marka Bizuu zdecydowała się zaprojektować coś dla płci męskiej i w kolekcji pojawił się jeden męski t-shirt.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Adrianna Jannasz

Zdjęcia: Maciej Nowak