contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Acephala wiosna-lato 2018

Jagoda Lisiak

Kampania kolekcji wiosna-lato 2018 marki Acephala/fot. Karol Grygoruk - SHOOTME Visual Artists

Ubrania do pracy nie muszą być nudne. Przekonuje o tym marka Acephala. Ich najnowsza kolekcja zatytułowana „On how to be creative and not get mad” w humorystyczny sposób interpretuje temat pracy zawodowej oraz emocji z nią związanych.

Twórcy marki przeanalizowali współczesne podejście do pracy oraz zadania jakie wykonujemy na co dzień. Ubiór może wpływać na jakość wykonywanych przez nas zadań oraz może być odzwierciedleniem emocji związanych z sytuacjami zawodowymi.

Kampania kolekcji wiosna-lato 2018 marki Acephala/fot. Karol Grygoruk - SHOOTME Visual Artists

Każda z sylwetek kolekcji jest żartobliwą interpretacją różnych sytuacji zawodowych i emocji im towarzyszących: „Pisanie maili w łóżku”, „Konferencja na Skypie”, „Prace biurowe”, „Gala networkingowa”, „Załatwianie spraw na mieście”, „Business lunch”, „Deadline”, „Dzisiaj tylko jedno spotkanie”, „Muszę się skupić”, „Potrzebuję przerwy”, „Jedyna dziewczyna w zespole” oraz „Za dużo pomysłów”.

Rysunki, które pojawiły się na nadrukach, zaprojektowała Caitlyn Carlisle – ilustratorka z Chicago, znana m.in. ze współpracy z włoską marką Missoni.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Jagoda Lisiak

Zdjęcia: Karol Grygoruk / SHOOTME Visual Artists