contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Haratyk „Avventura islandese”

Jagoda Lisiak

Kampania kolekcji „Avventura islandese” marki Haratyk/fot. Adam Pluciński

Islandia. Kraj kontrastów, surowego piękna i nieokiełznanej natury. Chociaż nazwa określa wyspę jako „kraj lodu”, to wyspa uchodzi za jedno z najbardziej romantycznych miejsc na świecie.

 Przygotowując kolekcję i kampanię „Avventura islandese” twórcy wyobrażali sobie, co by było gdyby Marcello Mastroianni czy Alan Delon gościli gdzieś między Rejkiawikiem a Husavikiem. W czym by podróżowali, jak odpoczywali, a jak chronili przed zimnem.

 Kolekcja pozostaje utrzymana w duchu nienachalnej elegancji, wielkomiejskiego stylu, włoskiego myślenia o krawiectwie. Połączona została islandzka miłość do natury, włoska sprezzatura i francuska zadziorność, swoboda i temperament.

Kampania kolekcji „Avventura islandese” marki Haratyk/fot. Adam Pluciński

 Paleta barw wykorzystanych w „Avventura islandese” wyciągnięta została z późnych lat 60. i w zasadzie całej późniejszej dekady, a która idealnie odzwierciedla islandzki krajobraz. Dominują odcienie karmelu, kolorów ziemi, błękitu, zieleni, szarości i różnych odsłon granatu.

 Inspiracje Islandią mają swoje przełożenie w tkaninach, chociaż te pochodzą głównie z Włoch. "Avventura islandese" to wariacja na temat wełen. Wykorzystano miękkie flanele, alpakę, kaszmir oraz wełny wielbłądzie i delikatne merino. Widać to szczególnie w ręcznie robionych swetrach. W ten sposób marka Haratyk konsekwentnie wspiera naszych rodzimych rzemieślników.

 W kolekcji znaleźć można klasyki marki Haratyk - kurtkę bomber i kilka rodzajów płaszczy: reglanowe, długie trencze i klasyczne dwurzędowe płaszcze polo. Pojawiają się także  nowe, niezastąpione w sezonie zimowym kożuchy, które sprawdzą się świetnie w miejskich stylizacjach.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

 

Zdjęcia: Adam Pluciński

Pokaz kolekcji Dawida Wolińskiego "Atelier 214.2"

Jagoda Lisiak

Finał pokazu Dawida Wolińskiego “Atelier 214.2”/fot. Filip Okopny - Fashion Images

6 grudnia 2018 r. w warszawskim STUDIO ATM przy Wale Miedzeszyńskim 384 odbył się pokaz najnowszej kolekcji Dawida Wolińskiego. Mecenat nad tym wydarzeniem objęła marka Martini.

Dawid Woliński od zawsze pochlebia sylwetce kobiety. Jego projekty kojarzą się z ponadczasową elegancją i najwyższą jakością. W zeszłym roku Projektant świętował 15-lecie swojej pracy. Klasyka nieustannie jest mu bliska. Lubi się nią bawić i interpretować. Swoje projekty często przełamuje twistem - charakterystycznym podpisem pod dziełem.

W tym sezonie Dawid Woliński stworzył kolejną opowieść o kobiecości. W najnowszej kolekcji projektantowi towarzyszy czerń. To kolor klasyki, esencja kobiecości, będący jednocześnie ogromnym modowym wyzwaniem dla projektanta. Energetyzującym akcentem pokazu jest czerwień, zaprezentowana na projektach specjalnych. Kolor namiętności, szaleństwa i pewności siebie, który daje zapewnienie, że kobieta znajdzie się w samym centrum uwagi.

Scenografia na pokazie Dawida Wolińskiego “Atelier 214.2”/fot. Filip Okopny - Fashion Images

Podczas pokazu wyraźnie można było dostrzec inspiracje New Lookiem, który zaistniał w światowej modzie w latach 50-tych. Zauważalna w najnowszych projektach klasyka - formy, cięcia i długości, wąskie talie i głębokie dekolty pozwoli każdej kobiecie czuć się największą gwiazdą. Ultrakobiecość to przymiotnik, który doskonale definiuje tę kolekcję. Od sensualności do seksualności, poprzez wszystkie formy pośrednie.

Czerń, czerń i jeszcze raz czerń czyli kolor, który większość kobiet kocha szczególnie. Kobiet różnych, bo i tych niezależnych, silnych i pewnych siebie, ale też tych nieśmiałych. Czerń w modzie jest wbrew pozorom bardzo trudna. Dlatego dużym wyzwaniem było okiełznanie w tej trudnej barwie całej mocy pomysłów i fantazji projektanta. Wymagało to ogromnego kunsztu i precyzji, a najlepszym tego dowodem jest spektakularna suknia wykonana z tysiąca wiecznych róż, sygnowana Dawid Woliński x Rose du Chateau.

Zupełnie inaczej jest z czerwienią, której Dawid Woliński użył przy projektach specjalnych. Czerwień inspiruje, pozwala na szaloną dowolność. Mimo że klasyczna, zawsze zwraca uwagę, niesie ze sobą energię i moc. Nikogo nie pozostawia obojętnym. Zaprezentowane 3 sukienki inspirowane stylem Martini, dodatkowo podbite cekinami, lśniły i błyszczały przy każdym najdelikatniejszym ruchu modelek. Zarówno materiał jak i fasony sukienek stanowią kwintesencję włoskiego stylu.

Finał pokazu Dawida Wolińskiego “Atelier 214.2”/fot. Filip Okopny - Fashion Images

Zupełnie inaczej jest z satynową czerwienią, której Dawid użył do projektu Dawid Woliński x Mille Miglia Perlage. Klasa, nonszalancja, pasja i smak. Włoski szyk nawiązuje do rajdu Mille Miglia, który od 1927 roku, co roku odbywa się w Północnych Włoszech. Musująca Cisowianka Perlage towarzyszy zawodnikom tego największego wyścigu świata jako partner i team zawodników.

Koronki, siatki, cekiny, satyny – w najnowszej kolekcji znajdziemy wszystkie te elementy. Projektant efektownie łączy i zestawia ze sobą faktury różnych materiałów, by nadać sylwetkom jak najbardziej kobiecy charakter i uzyskać ciekawe i przestrzenne formy.

Na pokazie Dawida Wolińskiego pojawiła się jeszcze jedna wyjątkowa sukienka. Tym razem nie na wybiegu, lecz w pierwszym rzędzie, pośród obecnych na pokazie Gwiazd. Ubrana w nią była ikona stylu i muza Dawida Wolińskiego, aktorka Małgorzata Kożuchowska. Ta jedyna i niepowtarzalna suknia została stworzona z okazji 90-lecia Myszki Miki. Dla Projektanta jest to niezwykle cenna i ważna współpraca, która wymaga trochę innej kreatywności. Oprócz designu liczy się tu odrobina fantazji. Jest to ogólnoświatowa akcja Disneya, w której wzięły udział takie gwiazdy jak: Gigi Hadid, Karen Elson, Bella Hadid, Karl Lagerfeld, Vittoria Caretti, Shanelle Nyasiase, Cara Taylor czy Virgil Abloh.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: Filip Okopny - Fashion Images

Gaberon wiosna-lato 2019

Jagoda Lisiak

Kampania marki Gaberon na sezon wiosna-lato 2019/fot. materiały prasowe

Kolekcja wiosna-lato 2019 marki Gaberon jest połączeniem dyscypliny i przekorności. Stworzona została po to, by Millenials - odbiorca oraz główna inspiracja marki mógł osiągać to, czego chce i jak chce.

 Ciało jest narzędziem poznania i zdobycia świata. Odbiorca marki Gaberon czuje się pewnie w każdym wydaniu – dynamicznie, zdecydowanie i nowocześnie. Ubiór ma bez ograniczeń zapewniać wygodę i dawać siłę do działania. Sukienki są opasane czarnymi taśmami co nadaje im przekornego, sportowego charakteru. Prześwity w projektach zabezpieczone są metalowymi wykończeniami, które zdają się strzec ciało.

Kampania marki Gaberon na sezon wiosna-lato 2019/fot. materiały prasowe

 Kolekcję uzupełniają detale – suwaki na wzór nici DNA, taśmy z nadrukiem skróconego logotypu GBRN oraz karabińczyki i biżuteryjne dodatki. Mocny nadruk kryształowego motywu na tkaninach i zdecydowana ultramaryna są zbalansowane przez tajemnicze: czerń i szarość oraz spokojną biel. Nadruki tworzące przestrzenne iluzje, do złudzenia przypominające fakturę minerałów, towarzyszą nowoczesnym fasonom.

Kampania marki Gaberon na sezon wiosna-lato 2019/fot. materiały prasowe

 Marka Gaberon proponuje również kolekcję kapsułową „Voyager”, która jest uzupełnieniem kolekcji na wiosnę-lato 2019. Nawiązuje ona do misji „dwóch największych podróżników naszych czasów” - sond bezzałogowych Voyager I i Voyager II, wystrzelonych w orbitę pozaziemską w 1977 roku. To symboliczne nawiązanie do odkrywania nowych przestrzeni, chęci rozwoju i poznawania świata oraz pozostawienia po sobie śladu zarówno na Ziemi, jak i poza nią - cech ważnych dla współczesnego Millenialsa.

 Kapsuła składa się z bawełnianych bluz, t-shirtów oraz longsleeve’ów, posiadających elementy odnoszące się do komunikatów nadawanych podczas startu i trwania misji. Na wybranych modelach znajduje się także nadruk „Pale blue dot” w języku Braille - jest to nazwa fotografii Ziemi wykonanej przez sondę Voyager I przy opuszczaniu Układu Słonecznego.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: materiały prasowe