contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Gaberon wiosna-lato 2019

Jagoda Lisiak

Kampania marki Gaberon na sezon wiosna-lato 2019/fot. materiały prasowe

Kolekcja wiosna-lato 2019 marki Gaberon jest połączeniem dyscypliny i przekorności. Stworzona została po to, by Millenials - odbiorca oraz główna inspiracja marki mógł osiągać to, czego chce i jak chce.

 Ciało jest narzędziem poznania i zdobycia świata. Odbiorca marki Gaberon czuje się pewnie w każdym wydaniu – dynamicznie, zdecydowanie i nowocześnie. Ubiór ma bez ograniczeń zapewniać wygodę i dawać siłę do działania. Sukienki są opasane czarnymi taśmami co nadaje im przekornego, sportowego charakteru. Prześwity w projektach zabezpieczone są metalowymi wykończeniami, które zdają się strzec ciało.

Kampania marki Gaberon na sezon wiosna-lato 2019/fot. materiały prasowe

 Kolekcję uzupełniają detale – suwaki na wzór nici DNA, taśmy z nadrukiem skróconego logotypu GBRN oraz karabińczyki i biżuteryjne dodatki. Mocny nadruk kryształowego motywu na tkaninach i zdecydowana ultramaryna są zbalansowane przez tajemnicze: czerń i szarość oraz spokojną biel. Nadruki tworzące przestrzenne iluzje, do złudzenia przypominające fakturę minerałów, towarzyszą nowoczesnym fasonom.

Kampania marki Gaberon na sezon wiosna-lato 2019/fot. materiały prasowe

 Marka Gaberon proponuje również kolekcję kapsułową „Voyager”, która jest uzupełnieniem kolekcji na wiosnę-lato 2019. Nawiązuje ona do misji „dwóch największych podróżników naszych czasów” - sond bezzałogowych Voyager I i Voyager II, wystrzelonych w orbitę pozaziemską w 1977 roku. To symboliczne nawiązanie do odkrywania nowych przestrzeni, chęci rozwoju i poznawania świata oraz pozostawienia po sobie śladu zarówno na Ziemi, jak i poza nią - cech ważnych dla współczesnego Millenialsa.

 Kapsuła składa się z bawełnianych bluz, t-shirtów oraz longsleeve’ów, posiadających elementy odnoszące się do komunikatów nadawanych podczas startu i trwania misji. Na wybranych modelach znajduje się także nadruk „Pale blue dot” w języku Braille - jest to nazwa fotografii Ziemi wykonanej przez sondę Voyager I przy opuszczaniu Układu Słonecznego.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: materiały prasowe