contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Gosia Baczyńska “PER ASPERA AD ASTRA”

Adrianna Jannasz

Fot. Filip Okopny - Fashion Images

Kolekcja “Per aspera ad astra” została już zaprezentowana w Nowym Jorku i Paryżu. Polska premiera w formie pokazu mody zorganizowanego z artystycznym rozmachem odbyła sięnocą 27 sierpnia, w wyjątkowej scenerii Pałacu na Wodzie, na zaproszenie Łazienek Królewskich w Warszawie.

Tego wieczoru, nad wodą, pod gwieździstym niebem, z przepięknym parkiem w tle i Pałacem na Wodzie, zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć “Narodziny Wenus”. Pokaz otworzyło 6 modelek, które ukazały się zebranym gościom na czarnej wodzie i przybyły do nich na specjalnie zaprojektowanych tratwach. Nietypowy wybieg, na którym modelki przechadzały się wśród widowni, wyjątkowa choreografia i doskonale zaaranżowana muzyka we współpracy z Andrzejem Smolikiem, z którym Gosia współpracuje od wielu lat, stworzyły razem niezapomnianą kompozycję artystyczną.

Fot. Filip Okopny - Fashion Images

Obecnie rozwijającym się trendem, który Gosia Baczyńska zdecydowała się zinterpretowaćorganizując to wydarzenie jest harmonijna synteza elitaryzmu z egalitaryzmem. Zainspirowana doświadczeniami z własnego życia, postanowiła podkreślić pewne kontrasty, które jak sama twierdzi - uwielbia. Stąd pomysł na nietypową współpracę, która zaowocowała zaproszeniem marki McDonald’s do Łazienek Królewskich. Łazienki Królewskie to miejsce idealnie wpisujące się w powyższe założenia. Z jednej strony to wielka nobilitacja, wielka historia i miejsce elitarne, jednocześnie jednak jest dostępne dla każdego. Jak oferta McDonald’s, z której regularnie korzystają prezesi wielkich firm, podjeżdżając swoim nowym Volvo XC40 do McDrive’a, jak i studenci ze skromnym budżetem.
- czytamy w informacji prasowej.

Fot. Filip Okopny - Fashion Images

Główną inspiracją do powstania kolekcji był renesans: odrodzenie się, złoty okres kultury europejskiej. Twórczość Sandro Botticellego, Albrechta Dürera i Hansa Burgkmaira były punktem wyjścia i znalazły się w kolekcji pod różnymi postaciami: nadruków na tkaniny,
w formach ubrań, a także jako inspiracja do fryzury czy makijażu.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook


Zdjęcia: Filip Okopny - Fashion Images