contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Kampania La Mania jesień-zima 2017

Adrianna Jannasz

Kampania La Mania jesień-zima 2017 /fot. Mateusz Stankiewicz

Premiera najnowszej filozofii marki La Mania - Mind Blow - pojawiła się jesienią zeszłego roku. Wizerunek nowej kobiety marki to odkrycie kobiety nowej ery, która emanuje swoją kobiecą sensualnością i pociąga świadomością.

Najnowsza kampania marki La Mania kontynuuje idee Mind Blow. Marka po raz kolejny promuje kobiecość i budzi drzemiące w kobietach pożądanie. 

Kampania opisana w trzech słowach - kobiecość, seks i rebelia.

Kampania La Mania jesień-zima 2017 /fot. Mateusz Stankiewicz

„Wierzę, że moda to sposób komunikacji między ludźmi, forma wyrazu siebie, swoich pragnień i marzeń. Chcę, żeby kobieta La Manii akceptowała siebie, była szczera wobec siebie i innych, bo tylko na tym można budować trwałą namiętność i pożądanie”  – wyjaśnia Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna marki La Mania.

Kampania promuje najnowszą kolekcje na jesień-zimę 2017. Joanna Przetakiewicz oraz Liliana Pryma postawiły na ognistą czerwień, która wyróżnia się na tle pozostałych looków. Zastosowany został welur, skóra, jedwab i cekiny. Akcentami zwracającymi uwagę są złote elementy - blaszki i ozdobne zapięcia, które zostały specjalnie zaprojektowane. 

Kampania La Mania jesień-zima 2017 /fot. Mateusz Stankiewicz

Scenografia zdjęć promujących kampanię została zrobiona ze szklanej instalacji na wzór kalejdoskopu, który symbolizuje złożoność kobiecej natury i iluzje emocjonalne, jakim często ulegamy. A zdjęcia wykonał Mateusz Stankiewicz.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Adrianna Jannasz