Kolekcja ZUO CORP+ na 2016 rok
Jagoda Lisiak
fot. Adam Pluciński
„Żyj tak jak chcesz” – to motto najnowszej kampanii marki ZUO CORP+ na 2016 rok. Brandu, który jest kontynuacją ZUO CORP.
Projektant marki Bartek Michalec i Brand Manager Łukasz Laskowski skupili się na podkreśleniu wolności wyboru i indywidualności. Na wartościach, dzięki którym ludzie mogą czuć się szczęśliwi.
Wszystkie ubrania są utrzymane w duchu gender – brakuje podziału na „damskie” i „męskie”. Szyte z najwyższej jakości tkanin, sprowadzanych z Włoch i Japonii pasują zarówno młodym kobietom jak i stylowym mężczyznom – wszystkim kochającym modę uliczną.
fot. Adam Pluciński
Denimowe kurtki, spodnie czy bawełniane bluzy zostały zaprojektowane z myślą o osobach odważnych, nie bojących się wyrażać swojego zdania, dla których strój ma nie stanowić żadnego ograniczenia.
Na zdjęciach wykonanych przez Adama Plucińskiego zobaczyć możemy m.in. Orinę Krajewską – córkę Małgorzaty Braunek i jednocześnie muzę duetu ZUO CORP+ a także modelkę Charlotte Tomaszewską. Całość przedstawia zróżnicowaną grupę osób, które wierzą w siebie i własne możliwości oraz żyją według własnych zasad.
Marka pokazując najnowszą kampanię wizerunkową informuje, że zrezygnowała z tworzenia kolekcji sezonowych. Zatem pokazywane przez nich ubrania nie będą odnosić się do wybranej pory roku czy okazji.
Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook
Opracowanie: Jagoda Lisiak
Fot. Adam Pluciński












