contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Pokaz marki La Mania "MIND BLOW"

Jagoda Lisiak

Pokaz MIND BLOW marki La Mania/fot. Filip Okopny

Poniedziałkowy wieczór, 12.12.2016 roku zaskoczył wszystkich miłośników mody. Pokaz marki La Mania, który miał miejsce w przestrzeni hali EXPO XXI w Warszawie, zatytułowany został pod hasłem MIND BLOW – wyznaczył nowy kierunek, w którym zmierza marka Joanny Przetakiewicz. 

Aranżacja pokazu była oparta na wyjątkowej oprawie, bowiem na czarno białej scenerii, która oparta była na zasadzie yin-yang. Miała ona ukazać równowagę w relacjach między kobietą, a mężczyzną. Pośrodku umieszczony został czerwony dywan, który był symbolem pożądania, a modelki zmysłowo prezentowały projekty.

La Mania tym pokazem odkryła nową siebie - pokazała coś czego nikt by się nie spodziewał.
Pojawiły się klasyki marki czyli kobiece, glamour i zmysłowe looki, a nowy wymiar marki nadały silne emocje, namiętność i pożądanie. 

Wstępem do przedstawienia kolekcji był film w reżyserii Xawerego Żuławskiego, który miał pokazać autentyczność. Główną rolę zagrała Maja Sablewska oraz tatuażysta „Dzikson”, którzy przeżywali ze sobą ogromne emocje - czystą namiętność oraz pożądanie.

Liliana Pryma i Joanna Przetakiewicz w finale pokazu MIND BLOW marki La Mania/fot. Filip Okopny

Geometria i graficzność pojawiła się nie tylko w scenografii, ale również i w projektach. Pokaz otworzyła graficzna kreacja inspirowana obrazem Pablo Picasso „Śpiąca młoda dziewczyna”.

Kolekcja MIND BLOW oparta jest na kontrastowych kolorach o zdekonstruowanych sylwetkach z dodatkiem streetwear’u. Projekty emanują kobiecością, oddziałują na nasze zmysły, jedocześnie podkreślając kształty. Nie zabrakło pracy ręcznej i jubilerskich detali - pojawiły się rozszarpane dżinsy z ręcznie przyszywanymi złotymi blaszkami oraz precyzyjne hafty. 

Moda pozwala nam na wiele a także idzie w parze z naszymi nastrojami i osobowością. Pozwala również przekraczać granice czego dowodem jest najnowsza kolekcja marki La Mania. 

Joanna Przetakiewicz podsumowała pokaz słowami: MIND BLOW to nie tylko hasło i pomysł na pokaz, a szersza idea, którą chcemy zaszczepiać. Wierzę, że moda to sposób komunikacji między ludźmi, forma wyrazu siebie, swoich pragnień i marzeń. Chcemy, aby kobieta La Manii akceptowała siebie, była szczera wobec siebie i innych, bo tylko na tym można budować trwałą namiętność i pożądanie. 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Adrianna Jannasz

Zdjęcia: Filip Okopny