contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

FOLLOW DESIGNERS

Mariusz Przybylski - Under Construction

Jagoda Lisiak

Finał pokazu Mariusza Przybylskiego “Under Construction”/fot. Filip Okopny - Fashion Images

Finał pokazu Mariusza Przybylskiego “Under Construction”/fot. Filip Okopny - Fashion Images

Mariusz Przybylski zaprezentował swoją najnowszą kolekcje UNDER CONSTRUCTION w nietypowym i pięknym miejscu - Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego. Zarówno zaskakująca lokalizacja, jak i tytuł kolekcji nawiązują do zmian, jakie od zeszłego sezonu projektant wprowadza w swojej modowej marce.

Odświeżona estetyka najnowszej kolekcji, nowe logo, plus dwa dodatkowe znaki graficzne: MP-2 dedykowany damskiej linii i MP-1 dla linii męskiej, a także niesztampowe kampanie stały się początkiem przebudowy marki Mariusza Przybylskiego. Naturalną konsekwencją tych zmian stał się pokaz kolekcji UNDER CONSTRUCTION, w której projektant coraz mocnej sięga do mody sportowej i ulicznej, inspiracji z lat 80, a także estetyki odwołującej się do wyrafinowanej seksualności i klimatycznego mroku.

Finał pokazu Mariusza Przybylskiego “Under Construction”/fot. Filip Okopny - Fashion Images

Właśnie te trzy stylowe filary stały się punktem wyjścia do nowej kolekcji na sezon wiosna lato 2019. UNDER CONSTRUCTION to osobista opowieść o tych trzech skrajnych stylach, które projektant łączy ze sobą w spójną i nietuzinkową całość. W kolekcji pojawiły się zwierzęce printy w kilku odsłonach: lampart, pantera i zebra. Kolorystyka kolekcji to przede wszystkim czerń, biel i czerwień wzbogacona wyszukanymi odcieniami różu i musztardy. Uzupełnieniem kolekcji były ręczne hafty z kamieni Swarovskiego podane w formie geometrycznych motywów – zarówno w propozycjach dla kobiet i mężczyzn, a także haftowane nerki.

Pokaz otworzyli dwaj polscy modele znani ze światowych wybiegów - Dominik Sadoch i Marcel Korusiewicz.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

 Zdjęcia: Filip Okopny - Fashion Images

Veclaim

Jagoda Lisiak

Pierwsza kampania marki Veclaim/fot. Marcin Gąska

Najpierw marka Moiess, specjalizująca się w strojach kąpielowych, teraz Veclaim. Jessica Mercedes Kirschner nie zwalnia tempa. Niedawno wystartowała z nowym konceptem modowym. Tym razem postawiła na ponadsezonowe projekty dla kobiet lubiących modę i orientujących się w trendach.

Veclaim to ubrania, które są miksem stylów od awangardy, po estetykę boho. To co Jessica lubi najbardziej i w czym czuje się najlepiej. Z tym wiąże się również geneza powstania marki, która zakładała stworzenie ubrań komfortowych w noszeniu, uniwersalnych i pasujących do wielu typów sylwetek. Ważnym aspektem jest również jakość materiałów. Wszystkie ubrania produkowane w Polsce wykonane są z wysokiej jakości surowców, lnu, jedwabiu czy bawełny.

Pierwsza kampania marki Veclaim/fot. Marcin Gąska

Liczne podróże influencerki pozwalają jej przywozić inspiracje z najdalszych zakątków świata. Od ukochanego Tulum w Meksyku, przez fashion weeki odbywające się w światowych stolicach mody, po mroźną i wietrzną Islandię. Każde z odwiedzonych miejsc to niezliczone ilości nowych impulsów i bodźców, które w kreowaniu nowych modeli okazują się bardzo przydatne.

Ekskluzywności marce dodaje fakt, iż liczba każdego produktu jest limitowana. Póki co, w ofercie Veclaim dominują sukienki i koszule, ale na nich Jessica z pewnością nie poprzestanie. Kolejna kolekcja zostanie zaprezentowana już wiosną.

Pierwszą kampanię marki wystylizowała Ewelina Gralak, natomiast za zdjęcia odpowiedzialny jest Marcin Gąska.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

 Zdjęcia: Marcin Gąska

Tekst: Jagoda Lisiak

Nowa kolekcja Michała Szulca Ars Gratia Artis 2019

Adrianna Jannasz

Fot. Albert Pabijanek

Najnowsza kolekcja Michała Szulca Ars Gratia Artis 2019 to obraz mody 
z charakterystyczną dekonstrukcją i sentymentalną podróżą do przeszłości. Znajdą się w niej autorskie nadruki i patchworkowe konstrukcje. Z uzupełnieniem 
w postaci metalizowanych i ścieranych dzianin.

Fot. Albert Pabijanek

Projektant zabiera nas w sentymentalną podróż, serwując estetyczne wspomnienia z końca lat 80-tych i początku lat 90-tych. Motywem przewodnim kolekcji są stare pocztówki ze zdjęciami kwiatów, kiedyś wysyłane bliskim na specjalne okazje, dziś zastąpione przez pozbawione emocji SMSy i e-maile. Ten nadruk - komunikat tworzy całe sylwetki, występuje również w postaci detalu - pojedynczych pocztówek naszytych na ubrania Ars gratia artis. Przypadkowość stylizacji z przeszłości, często wynikająca z ograniczonej dostępności materiałów, przeniesiona została na patchworki. Kolorowe zestawienia tkanin podkreślają vintageʼowe inspiracje kolekcji. Wprowadzają również nowe dla Szulca zestawienia nasyconych kolorów i wzorów.      

Fot. Albert Pabijanek

Ars Gratia Artis projektowana jest całymi setami stylizacyjnymi. Skórzane żakiety o dopasowanej do sylwetki linii zestawione są z marszczonymi legginsami; zdekonstruowane marynarki z krótkimi kolarkami; diagonalnie cięte płaszczyzny jedwabnych sukienek z dzianinowymi spodniami. Z drugiej strony, podstawę stylizacji stanowią luźne, pudełkowe t-shirty i bluzy z nadrukowanym hasłem kolekcji.    

W kontraście do poprzednich, monochromatycznych kolekcji, Szulc posłużył się bogatą paletą nasyconych kolorów. Pomidorowa czerwień, soczysta cytrynowa żółć, ciemna zieleń, gama błękitów i granatów, biele, beże i pomarańcze uzupełnione są czarno-białymi nadrukami.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

Zdjęcia: Albert Pabijanek