contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KTW - projektanci

D00M 3K

Jagoda Lisiak

Duet D00M 3K - Sylwia Rochala i Michał Niechaj

D00M 3K (czyt. doom freak lub doom 3000). Duet Sylwii Rochali (absolwentka MSKPU, autorskie kolekcje pokazywała na FW w Łodzi, Berlinie, Paryżu) i Michała Niechaja (krytyk i kurator wystaw mody w Galerii Dizajn – BWA).

W 2016 debiutowali jako finaliści konkursu Gombold Ujra!/Mercedes-Benz Central Europe Fashion Week (Budapeszt) oraz niezależnym pokazem w dawnym klubie ze striptizem (Libido, Warszawa). Dwukrotni laureaci konkursu Polska Design (2017 i 2018) Instytutu Adama Mickiewicza. W lipcu 2018 roku zostali zaproszeni na pokaz podczas festiwalu Opener. W październiku 2018 wystawiali się podczas Tokyo FW.

Prowadzą showroom „Pałac" w centrum Warszawy. Sprzedają w Polsce i za granicą (butiki w Seulu, Londynie, Berlinie). Przygotowali kostiumy do spektakli - „Pixo” Marty Ziółek (Komuna Warszawa), „Jumpcore” Pawła Sakowicza (Teatr Studio, Warszawa) oraz performance'ów: „Wymarsz” Zuzy Golińskiej (wystawa „Cały czas w formie”, Galeria Studio, Warszawa), Iza Szostak podczas wystawy „Inny-Transatlantyk” (Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Warszawa), „Psychasec” Marty Ziółek (Pawilon Altered Carbon / Netflix, Warszawa).

Swoją kolekcje zaprezentują podczas II edycji KTW Fashion Week w Katowicach. Ich pokaz w Fabryce Porcelany odbędzie się w sobotę, 10 listopada, o godzinie 17.00.

Bola

Jagoda Lisiak

Ola Bajer - założycielka marki Bola

Ola Bajer - projektantka i artystka urodzona w 1985 roku, absolwentka ASP w Katowicach. Jej dyplom został nagrodzony wyróżnieniem honorowym w konkursie na najlepszy dyplom Akademii Sztuk Pięknych w Polsce. Ukończyła również Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowie i Międzynarodową Szkołę Projektowania Ubioru i Kostiumografii w Warszawie.

Markę Bola, zrodzoną z potrzeby łączenia sztuki i mody, stworzyła w 2009 roku. Swoje kolekcje pokazywała w Polsce i poza granicami kraju, między innymi podczas: Warsaw Fashion Street, sześciu edycji Fashion Philosophy Fashion Week Poland, Fashion Clash Maastricht, Exit Festival i Cracow Fashion Week. Jej kolekcje wyróżniają się artystycznym podejściem do detalu, autorskimi grafikami i rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Projektuje regularne sezonowe kolekcje, kolekcje kapsułowe i specjalne, unikatowe stroje dla gwiazd sceny muzycznej. Realizuje również zamówienia indywidualne.

Na KTW Fashion Week Ola zaprezentuje swoją kolekcje w piątek, 9 listopada, o godzinie 21.00.

Więcej o najnowszej kolekcji marki Bola Bajer Ola przeczytacie, klikając w poniższy link:

Bola Bajer Ola - kolekcja .cloner.

Natasha Pavluchenko

Jagoda Lisiak

Natasha Pavluchenko

Natasha Pavluchenko to projektantka, ilustratorka, designerka, która od 13 lat tworzy najwyższej klasy modę w swoim atelier w Bielsku Białej. Urodziła się w 1979 r. na Białorusi, w rodzinie o polskich i ukraińskich korzeniach. Swoją przygodę z modą rozpoczęła w wieku 17 lat, przejmując krawiecki talent i pasję od swojego pradziadka, który jeszcze przed I Wojną Światową prowadził swoją pracownię na warszawskiej Starówce. W ten sposób zrodziła się historia pełna miłości do mody.

Projektantka wielokrotnie prezentowała swoje kolekcje podczas wydarzeń mody w kraju i zagranicą (m.in. w Portugalii, Rosji, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Azerbejdżanie i na Cyprze), zdobywając szereg wyróżnień oraz wierne grono klientek. Natasha Pavluchenko jest też jedyną polską projektantką, która zaprezentowała swoją kolekcję na włoskiej Alta Roma, stając się członkinią prestiżowej modowej familii haute couture.

Na KTW Fashion Week Natasha przyjedzie już po raz drugi. W tym roku, podczas katowickiego wydarzenia jej pokaz odbędzie się w piątek, 9 listopada, o godzinie 21.00.

Dramat

Jagoda Lisiak

Projekt marki Dramat

Dramat Europe był początkowo projektem artystycznym fashion, który w 2018 roku przekształcił się w markę. Marka Dramat Europe odwołuje się do rodzimych wyobrażeń i mitów o luksusie, zapożyczonych z amerykańskich filmów i seriali telewizyjnych. Przemienia je w autonomiczną kategorię estetyczną, oddalającą wstyd i zaprzeczającą kompleksowi niższości.

Główne inspiracje marki odnoszą się do przeszłości. Poprzez formy i dobór tkanin z przekorą adaptuje klisze kulturowe. Kolekcje marki cechuje eklektyczny indywidualizm, dbałość o szczegóły, awangardowa linia kroju, naturalne tkaniny i bogate zdobienia.

Projekty Dramat Europe pojawiały się m.in. w Dazed and Confused, i-D, Wysokie Obcasy, Pani, Viva Moda, Elle Serbia, Nasty, Sleek, K Mag, Coeval, L'Officiel Polska, Schön!, Harper's Bazaar Ukraine, Sezon. Nosiły je takie postaci jak Zuza Krajewska, Maffashion, Margaret, Agnieszka Ścibior czy Ada Fijał.

Młoda marka swoją kolekcję zaprezentuje w trakcie KTW Fashion Week w Katowicach. Ich pokaz w Fabryce Porcelany odbędzie się w sobotę, 10 listopada, o godzinie 18.00.

Więcej o marce Dramat przeczytacie, klikając w poniższy link:

Dramat Europe

Natalia Siebuła

Jagoda Lisiak

Natalia Siebuła

Natalia Siebuła pracuje w Polsce od 2009 roku. Tworzy własną markę, której celem jest projektowanie eleganckich i kobiecych ubrań. Proste formy utrzymane w dość wąskiej palecie barw mają stanowić oprawę dla osobowości klientek. Natalia stara się kontynuować zanikającą sztukę krawiectwa i tym samym większość jej modeli odszywana jest na miarę potencjalnych właścicielek.

Inspiracją do tworzenia filozofii marki jest subtelne obserwowanie zjawisk zachodzących w sztuce i społeczeństwie na przestrzeni upływającego czasu. Od 2016 roku prowadzi osobisty projekt wokół mody, fotografii i architektury. Projekt jest próbą oswojenia odbiorców z często nie docenianą jeszcze pragmatyczną, modernistyczną architekturą i ukazanie obiektów podczas sesji zdjęciowej w kształcie, w którym nie będzie można ich więcej zobaczyć.

Natalii udało się ocalić od zapomnienia i zachować na fotografiach Puławski Ośrodek Kultury "Dom Chemika" oraz Kielecki Dworzec PKS, które przechodzą gruntowne modernizacje. Miejsca te są punktem wyjścia do tworzenia poszczególnych kolekcji.

Natalia jest kolejną projektantką, która swoje dzieła zaprezentuje w czasie tegorocznej edycji KTW Fashion Week. Pokaz jej kolekcji w Fabryce Porcelany odbędzie się w sobotę, 10 listopada, o godzinie 19:00.

Więcej o najnowszej kolekcji Natalii Siebuły przeczytacie, klikając w poniższy link:

Natalia Siebuła - kolekcja Tessera

SOWIK

Jagoda Lisiak

Martyna Sowik

SOWIK c/o Martyna Sowik to streetwearowa marka założona w 2016 roku przez Martynę Sowik, polską designerkę działającą między Berlinem a Łodzią. Sowik jest absolwentką wydziału Tkaniny i Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. W latach 2013-2015 współtworzyła duet Sowik Matyga. Ma on na swoim koncie liczne osiągnięcia m.in.: nagrodę “Odkrycie Elle” dla najlepiej zapowiadającego się projektu modowego roku.

Dyplomowa kolekcja Sowik została uznana za najlepszy dyplom roku 2016 i stała się pierwszym krokiem w kierunku niezależnej kariery.

Sowik to marka zakorzeniona we współczesnej kulturze. Czerpie inspiracje z różnych obszarów i subkultur. To melancholijny, często ironiczny komentarz dla rzeczywistości, połączony z dużą dawką autoironii i humoru. Brand ma na swoim koncie liczne publikacje m.in.: w Elle, Glamour, Harper ’s Bazaar, Vogue, Vice, i-D, SVA, K-Mag czy Design Scene.

Martyna Sowik swoją kolekcje zaprezentuje podczas tegorocznej, II edycji KTW Fashion Week. Pokaz marki odbędzie się w sobotę, 10 listopada, o godzinie 19:00 w katowickiej Fabryce Porcelany.

Więcej o najnowszej kolekcji Sowik przeczytacie, klikając w poniższy link:

Martyna Sowik jesień-zima 2018/19

RAD

Jagoda Lisiak

Duet RAD -

RAD - marka modowa powstała w 2017 roku, tworzona przez Juliusza Rusina i Macieja Józwickiego. Duet ukończył poznańskie uczelnie artystyczne (Juliusz – projektowanie ubioru w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych, Maciej – wzornictwo na Uniwersytecie Artystycznym). Dwukrotni zdobywcy 3. miejsca w Międzynarodowym konkursie OFF FASHION Kielce w 2017 i 2018, finaliści Art&Fashion Forum 2017 i Fashion Designer Awards 2018.

Marka RAD wyróżnia się wykorzystywaniem nietypowych materiałów i nowoczesnych technologii takich jak druk 3D, haft cyfrowy w połączeniu z tradycyjnym krawiectwem i rzemiosłem - ręcznym tkaniem, farbowaniem, aplikacją. Kobieta RAD ubiera się dla siebie, jest mądra i świadoma swoich zalet, ma otwarty umysł na sztukę i kulturę, ale nie jest pozbawiona romantyzmu. Nazwa marki pochodzi od pierwiastka związanego z Marią Skłodowską-Curie - kobietą, która jako jedyna dwukrotnie otrzymała Nagrodę Nobla.

Duet RAD zaprezentuje swoją kolekcję podczas II edycji KTW Fashion Week w Katowicach. Ich pokaz będzie miał miejsce w Fabryce Porcelany w piątek, 9 listopada, o godzinie 19.00.

Więcej o marce i najnowszej kolekcji duetu RAD przeczytacie, klikając w poniższy link:

RAD

Lidia Kalita

Jagoda Lisiak

Lidia Kalita

Modą chciała się zajmować od kiedy pamięta, dlatego studiowała projektowanie ubioru na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. W 1993 roku założyła wraz z siostrą Mają Palmą markę Simple. Siostry wykreowały styl minimalistyczny, nowoczesny, kreatywny i funkcjonalny. Interes rozrósł się do imponujących rozmiarów. Obecnie Simple jest częścią grupy kapitałowej Gino Rossi i ma 52 salony w całej Polsce. W 2014 roku otworzyła w Warszawie showroom, stacjonarny butik w Domu Mody Klif i zaprezentowała pierwszą kolekcję marki Lidia Kalita.

Lidia Kalita zdobyła wiele nagród. Siedmiokrotnie wygrała w plebiscycie „Doskonałość Mody” miesięcznika Twój Styl. W 2010 roku otrzymała tytuł „Mistrzyni Stylu XX-lecia”, za to, że „nowocześnie i z fantazją ubiera Polki od stóp do głów”. Magazyn Elle przyznał jej nagrodę „Trofea Elle”. Czterokrotnie dostała „Gazelę biznesu”.

Projektantka stara się opierać każdą kolekcję na innym, oryginalnym pomyśle. W kwestii kolorów jest minimalistką – zwykle ogranicza paletę barw, które zestawia z czernią i szarością. Ma świadomość, że moda jest ulotna. Jednocześnie wierzy, że jej kreacje dodają kobietom pewności siebie i podkreślają ich urodę.

Swoje kreacje Lidia Kalita zaprezentuje podczas II edycji KTW Fashion Week w Katowicach. Jej pokaz będzie miał miejsce w Fabryce Porcelany w piątek, 9 listopada, o godzinie 22.00.

Więcej o najnowszej kolekcji Lidii Kality przeczytacie, klikając w poniższy link:

Lidia Kalita Haute Couture jesień-zima 2018/19

Bizuu

Jagoda Lisiak

Założycielki i projektantki marki Bizuu - Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak

Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak to założycielki i projektantki marki BIZUU. Marka powstała w 2010 roku i w ciągu zaledwie kilku lat zyskała dużą popularność na polskim rynku modowym. Nad wyglądem każdej kolekcji pracują obie projektantki, dzięki czemu nawet najmniejszy szczegół dopracowany jest z wyjątkową precyzją. W projektach BIZUU można dostrzec ujęte w niebanalny sposób wiodące trendy, które harmonijnie współgrają z nowatorskimi rozwiązaniami projektantek. Tworzone modele plasują się pomiędzy wieczorowymi, eleganckimi kreacjami, a kobiecymi strojami na co dzień. BIZUU stawia także na najwyższą jakość wykonania swoich projektów, wykorzystując tkaniny z Włoch i Francji.

BIZUU tworzy regularnie także linię popołudniową BIZUU Apres-Midi, a także linie ślubną BIZUU Bridal. W 2016 roku do portfolio marki dołączyła kapsułową letnia linia - BIZUU MER. Był to również rok debiutu licencyjnego – marka nawiązała współpracę z Turner Broadcasting System, właścicielem Cartoon Network, która zaowocowała kolekcją BIZUUxPowerPuffGirls. Rok później BIZUU nawiązało współpracę z Mattel, właścicielem marki Barbie, prezentując podczas pokazu kolekcji wiosna-lato 2017 kapsułową kolekcję BIZUUxBarbie. Trzecią współpracą licencyjną marki jest kolekcja BIZUU x The Rolling Stones, która powstała we współpracy z marką BRAVADO oraz Universal Music Polska.

Marka BIZUU swoje projekty pokazywała już podczas I edycji KTW Fashion Week w 2017 roku. W tym roku również wezmą udział w katowickim święcie mody. Tym razem ich pokaz odbędzie się w piątek, 9 listopada, o godz. 22.00.

O najnowszej kolekcji marki Bizuu przeczytacie, klikając w poniższy link:

Bizuu Apres-Midi Autumn Wonderland 2018

Monica Moncini

Jagoda Lisiak

Monica Moncini to marka modowa założona w 2016 r. Założycielka pochodzi z Łodzi, słynącej z tradycji włókienniczych. Tam też postanowiła otworzyć pracownię, w której powstają wyjątkowe, kobiece ubrania. Projektantka używa szlachetnych materiałów (jedwabiu, skóry, wełny) do tworzenia ubrań, które charakteryzuje lekkość i delikatność, a zarazem zmysłowość, charakter i siła.

Ideał kobiety według Moncini to świadoma swojej urody romantyczka, którą jednocześnie cechuje siła sprawcza. Największą inspiracją projektantki jest Paryż i jego najbardziej charakterystyczny punkt - Wieża Eiffla oraz kolor zielony, którym uwielbia się otaczać.

Monica Moncini swoją kolekcje zaprezentuje podczas tegorocznej, II edycji KTW Fashion Week. Pokaz marki odbędzie się w sobotę, 10 listopada, o godzinie 20:00 w katowickiej Fabryce Porcelany.

Więcej o projektach marki Monica Moncini przeczytacie, klikając w poniższy link:

Monica Moncini

Marlu

Jagoda Lisiak

Agata Ula Rzepniewska - dyrektor kreatywna marki Marlu

Dyrektor kreatywną Marlu jest Agata Ula Rzepniewska, absolwentka międzynarodowego instytutu projektowania mody i marketingu Polimoda we Florencji. Od lat projektuje pod własnym nazwiskiem szyte na zamówienie ubrania i własne mini kolekcje. Jej największą inspiracją jest surowiec, ogromną wagę przywiązuje do jakości. Swoim niepowtarzalnym stylem zdobyła już liczne grono stałych klientek. Jej projekty cieszą się uznaniem silnych, zdecydowanych i pewnych siebie kobiet sukcesu.

Nazwa Marlu nie jest przypadkowa – tworzą ją pierwsze litery imion jej założycielek. To rodzinna firma, czego znakiem jest charakterystyczne logo. Odnaleźć w nim można znak serca i nieskończoności, które połączone w całość tworzą pięć pętli. Każda z nich symbolizuje jedną z założycielek. Rodzina, miłość i nieustająca pasja to właśnie Marlu.

Marlu swoją kolekcje zaprezentuje podczas tegorocznej, II edycji KTW Fashion Week. Pokaz marki odbędzie się w piątek, 9 listopada, o godzinie 20:00 w katowickiej Fabryce Porcelany.

Więcej o projektach marki Marlu przeczytacie, klikając w poniższy link:

Marlu wiosna-lato 2018

LOFJU

Jagoda Lisiak

Logo marki LOFJU

LOFJU to marka założona w Warszawie w 2011 roku przez projektantkę Ingę Sosnę i jej wspólniczkę Dominikę Krzewińską. LOFJU znane jest z ręcznie wykończonych koronkowych body. Co roku powstają dwie kolekcje wieczorowych ubrań w krótkich seriach. Bogate zdobienia, wysoka jakość tkanin i dbałość o detal to priorytety. Szycie na miarę to nieodłączna część marki.

Lofju to również kolejna marka, która swoje projekty zaprezentuje w czasie trwania tegorocznej edycji KTW Fashion Week. Pokaz ich kolekcji w Fabryce Porcelany odbędzie się w piątek, 9 listopada, o godzinie 20:00.

Więcej o marce Lofju i jej najnowszej kolekcji przeczytacie, klikając w poniższy link:

LOFJU jesień-zima 2018/19

Vicher

Jagoda Lisiak

Logo marki Vicher

Vicher jest kobietą, w zasadzie Siostrami. Marka powstała dzięki sile siostrzanej przyjaźni, kolażu zdarzeń i doświadczeń, a przede wszystkim dzięki pasji i miłości do mody oraz sztuki. Vicher tworzą dwie siostry - Inez oraz Kasia. Inez ukończyła polsko-francuskie studia doktoranckie oraz Projektowanie Ubioru na łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Jej pasją od zawsze była moda. Kasia, od lat związana z designem, koordynatorka międzynarodowych wydarzeń związanych z sektorem designu, absolwentka Katedry Projektowania Ubioru na łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych.

Vicher w swoich projektach inspiruje się artystyczną bohemą, naturalną nonszalancją i miejskim stylem. Pragnieniem projektantek jest ubieranie kobiet w nietuzinkowe, wygodne formy, ale równocześnie takie, które wyrażają tęsknotę za wolnością, naturalną dzikością i porywami serca, jakie każda z kobiet w sobie nosi, bardziej lub mniej ukryte.

Vicher to feria faktur, kolorów, wyrazistych połączeń i zderzeń estetki boho z awangardą. Punktem wyjścia do każdej kolekcji są tkaniny z autorskimi ilustracjami, których inspiracje zakorzenione są w sztuce i kulturze. W projektach Vicher jest również obecna fascynacja op – artem. Projektantki podkreślają, że siostrzana, kobieca siła jest najważniejsza. Rozumieją kobiety, bo wychowywały się z nimi, wiemy czego one pragną.

Marka Vicher zaprezentuje swoje ubrania w trakcie KTW Fashion Week w Katowicach. Ich pokaz w Fabryce Porcelany odbędzie się w piątek, 9 listopada, o godzinie 17.30.

Więcej o marce Vicher i ich najnowszej kolekcji przeczytacie, klikając w poniższy link:

Vicher jesień-zima 2018/19

SZYMAŃSKA

Jagoda Lisiak

Katarzyna Szymańska

Projekty marki SZYMAŃSKA to poszukiwanie zmysłowej wygody oraz fascynacja tym, co niepowtarzalne. Rękodzieło to pasją założycielki, misją i sposób na życie. Katarzyna Szymańska tworzy unikatowe, luksusowe, zmysłowe, ręcznie wykonywane swetry, które mają nie tylko pięknie wyglądać i grzać ale też otulać wyjątkową miękkością, którą zawdzięczają najwyższym jakościom włóczek, mieszanek wełny dziewiczej, alpaki, kaszmiru albo jedwabnego moheru.

Poza czasem, który poświęca pracy nad własną kolekcją, jest wykładowcą artcraft designu i projektowania odzieży w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Szukając swojej własnej drogi, doświadczenie zdobywała pracując dla marek: Zień, La Mania, Simple czy 303 Avenue. Ponadczasowy charakter, kobiecość oraz jakość zawsze były dla niej wyznacznikami tego, co w modzie najlepsze.

Pokaz kolekcji marki SZYMAŃSKA będzie można zobaczyć w piątek, 9 listopada o godzinie 18.00 w katowickiej Fabryce Porcelany, podczas KTW Fashion Week.

Więcej o marce SZYMAŃSKA przeczytacie, klikając w poniższy link:

SZYMAŃSKA

Gaberon

Jagoda Lisiak

Logo marki Gaberon

Gaberon to marka dedykowana współczesnemu mieszkańcowi miasta. Świat metropolii jest pełen pokus i nowoczesnych technologii, któremu możemy w każdym momencie ulec, jednak GABERON nie uważa tego za nic złego. GABERON to sportowa elegancja, niekonwencjonalność i łamanie zasad.

Pokaz marki Gaberon podczas II edycji KTW Fashion Week odbędzie się w sobotę, 10 listopada o godzinie 21.00.

Więcej o marce Gaberon przeczytacie, klikając w poniższy link:

Gaberon

Sandra Straukaite

Jagoda Lisiak

Sandra Straukaite

Kolejnym zagranicznym gościem na KTW Fashion Week w Katowicach będzie Sandra Straukaite z Litwy. W 1999 roku to ona stworzyła w Wilnie Fashion Week „Mados Infekcija”, który z sukcesami działa do dziś.

 Sandra to bez wątpienia jedna z najbardziej uderzających i ideologicznie najsilniejszych projektantek litewskiej mody. Postrzeganie mody przez Sandrę przekracza standardowe granice, ponieważ uważa ją za osobistą konstrukcję stanowiącą wyzwanie dla świadomości widzów. Jest znana z eksperymentów w zakresie formy oraz innowacyjnego cięcia.

Pokaz jej kolekcji na wybiegu w Fabryce Porcelany odbędzie się w piątek, 9 listopada, o godzinie 21:00.

Więcej o marce Sandra Straukaite przeczytacie, klikając w poniższy link:

Sandra Straukaite - FORGET ME NOT

Ksenia Schnaider

Jagoda Lisiak

Ksenia Schnaider

Ksenia Schnaider to ukraińska marka założona przez Ksenię Schnaider i jej męża Antona Schnaider, który z zawodu jest grafikiem. Jest to jedna z niewielu ukraińskich marek, które produkują rocznie 4 kolekcje, z czego 30% wytwarzana jest z tradycyjnych tkanin. Odzież produkowana jest na Ukrainie i sprzedawana w najlepszych sklepach multibrandowych na całym świecie oraz w Internecie. Projekty Kseni Schnaider chętnie noszą influencerki na całym świecie.

Ksenia Schnaider jest jedną z zagranicznym marek, która swoje projekty pokaże w trakcie tegorocznej edycji KTW Fashion Week. Jej pokaz odbędzie się w sobotę, 10 listopada o godzinie 21.00.

Więcej o projektach marki Ksenia Schnaider przeczytacie, klikając w poniższy link:

Ksenia Schnaider wiosna-lato 2019

303 Avenue

Jagoda Lisiak

Logo marki 303 Avenue

Marka 303 Avenue od 8 lat umiejętnie łączy kobiecą subtelność ze współczesną modą. Polki doceniają ich styl i jakość, zwracając uwagę na precyzyjne wykończenie i spójną ideę kolejnych kolekcji. Każdy kolejny sezon pokazuje rozwój 303 Avenue. Proces tworzenia potrzebuje czasu, dlatego z roku na rok marka zmienia się małymi krokami, nie zapominając jednak o swoich korzeniach. To dopiero początek ich historii.

Marka „Made in Poland". Większość ubrań z metką 303 Avenue produkowana jest w ich własnej szwalni, której prowadzeniem zajmują się od kilkunastu lat. Zespół doświadczonych specjalistów dba o wykonanie każdej pojedynczej sztuki. Osobiście czuwają nad każdym etapem produkcji, od zakupu tkanin przez wybór nici, guzików i konstrukcję, aż do efektu końcowego. Tkaniny, z których wykonywane są produkty pochodzą od renomowanych, europejskich producentów, którzy gwarantują swoją jakość wieloletnią tradycją i doświadczeniem. Ubrania 303 Avenue regularnie pojawiają się w polskich magazynach takich jak Harper’s Bazaar, Elle, Instyle czy Glamour.

Pokaz marki podczas II edycji KTW Fashion Week odbędzie się w sobotę, 10 listopada o godzinie 20.00.

O najnowszej kampanii marki 303 Avenue przeczytacie, klikając w poniższy link:

303 Avenue jesień-zima 2018/19 “Send me love letters”

COCHO by Olga Idzik

Jagoda Lisiak

Olga Idzik - założycielka marki COCHO by Olga Idzik

Olga Idzik - założycielka marki COCHO jest absolwentką SAPU Krakowskiej Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru i Politechniki Łódzkiej, na wydziale Organizacji i Zarządzania. Swoją autorską markę COCHO by Olga Idzik, stworzyła w marcu 2011 roku. Od tamtej pory, prowadzi swój biznes, dzieląc go pomiędzy Łódź i Warszawę.

Jej firma, oprócz kreowania marki COCHO, zajmuje się projektowaniem kolekcji dla firm odzieżowych i koncernów, wprowadzaniem start-upów odzieżowych na rynek, profesjonalnym doradztwem z zakresu projektowania oraz wdrażania kolekcji do produkcji.

Pokaz marki COCHO podczas II edycji KTW Fashion Week odbędzie się w sobotę, 10 listopada o godzinie 18.00.

Więcej o marce COCHO przeczytacie, klikając w poniższy link:

COCHO by Olga Idzik

Joanna Moskal

Jagoda Lisiak

Joanna Moskal

Joanna Moskal to absolwentka Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowie Jest również finalistką Konkursu Złota Nitka - Łódź Young Fashion 2017. Swoje autorskie kolekcje prezentowała podczas OFF Fashion, Silesia Fashion Day, Cracow Fashion Day, Crack Fashion Festival, Cracow Fashion Awards. Projektantka Od 2 lat prowadzi własną markę.

Ubrania charakteryzują się głównie ręcznie wykonanymi grafikami na tkaninie. Joanna Moskal w swoich dotychczasowych kolekcjach łączy modę ze sztuką. W ten sposób autorskie kolekcje przedstawiają nowatorski charakter, który odnajduje się we współczesnej modzie. To niezwykły świat kobiety glamour, która alternatywnie potrafi kreować siebie. Swoje kolekcje tworzy dla kobiet ceniących w modzie unikatowe, niepowtarzalne projekty.

Projektantka zaprezentuje swoją kolekcję podczas II edycji KTW Fashion Week. Jej pokaz odbędzie się w piątek, 9 listopada o godzinie 18.00

Więcej o Joannie Moskal i jej projektach przeczytacie, klikając w poniższy link:

Joanna Moskal