contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Wystawa poświęcona Gali MET- Heavently Bodies

Adrianna Jannasz

Fot. www.metmuseum.org

 

Tematem tegorocznej Gali Met było „Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination". Jak dotąd to pierwsza tego typu impreza, która miała kontekst religijny. Rihanna przebrana za Papieża, Katy Perry ze skrzydłami anioła, a Rosie Huntington-Whiteley z aureolą na głowie.

Projekt duetu Dolce&Gabbana /fot. www.metmuseum.org

Była to idealna reklama tegorocznej wystawy w Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku. Na wystawie można obejrzeć bogato zdobione kreacje od wielkich domów mody takich jak: Dolce & Gabbana, Dior czy Balenciaga. Jeden wielki przepych i bogactwo klejnotów, złota i innych wysokojakościowych materiałów.

Fot. www.metmuseum.org

Annie Wintour udało się przekonać Watykan, aby użyczył eksponatów na wystawę w MET. Jest to kolejny powód dlaczego warto zobaczyć ekspozycję - jeśli wybieracie się za ocean - i prawdziwe skarby, których w kościele nigdy nie brakowało.

Wystawa czynna jest do 8 października.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Adrianna Jannasz

H&M x GP & J BAKER

Jagoda Lisiak

Kampania kolekcji H&M x GP & J BAKER/fot. materiały prasowe

Marka H&M po raz kolejny postawiła na współpracę. Tym razem łączy siły z GP & J BAKER – słynną firmą zajmującą się projektowaniem wyposażenia wnętrz.

Legendarna brytyjska firma istnieje od 1884 roku. Słynie głównie z projektowania charakterystycznych wzorzystych tapet i materiałów. Taka też jest kolekcja ubrań. Znajdują się w niej archiwalne wzory oraz te stworzone wspólnie przez oba brandy.

Kampania kolekcji H&M x GP & J BAKER/fot. materiały prasowe

Wśród printów znalazły się m.in. „Magnolia”, „Oriental Bird” oraz „Blossom”. Ponadczasowe wzory w zupełnie nowej odsłonie tworzą niezwykle kobiecą i romantyczną kolekcję.

Kolekcja dostępna jest w sprzedaży w wybranych sklepach oraz online od 2 sierpnia.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Jagoda Lisiak

Zdjęcia: materiały prasowe