contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Rick Owens x Birkenstock

Adrianna Jannasz

Instagram: @bof

Najbrzydsze buty świata, a zarazem najwygodniejsze - taka krąży opinia o Birkenstockach. Mają one swoich przeciwników jak i zwolenników. Hitem stały się w 2014 roku, kiedy to pojawiły się na stopach najbardziej wpływowych influencerek świata.

„Ortopedyczne” klapki powracają wraz z projektami Ricka Owensa. Projektant zaprojektował trzy modele klapek. Jak na razie opublikowano zdjęcia pierwszego modelu, który pokryty jest szarym włosiem. Kolejne pary niedługo ujrzą światło dzienne - będą z filcu i licowej skóry.

Przedsprzedaż butów rusza 1 marca, natomiast oficjalna premiera zapowiedziana jest na 16 marca. Obuwie będzie można zakupić w sklepie Ricka Owensa w Los Angeles oraz specjalnie wykonanym na tę współpracę podróżującym pop-up store’em.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Adrianna Jannasz

Kultowe projekty LVR

Jagoda Lisiak

Joanna Krupa w bluzie LVR podczas sesji do magazynu "LVR Diary" we Florencji/fot. Anna Puślecka

„Limited Edition” to coś, co nas – fanów mody szalenie ekscytuje. Posiadanie produktu, który jest sprzedawany jedynie w kilku egzemplarzach to swego rodzaju zaszczyt. Możliwość wyróżnienia się na tle innych. 

Podobnie jest w przypadku rzeczy unikatowych, wypuszczanych przez marki luksusowe lub z luksusem kojarzone. Często niedostępnych dla wszystkich. 

Włoski, kultowy butik on line – LuisaViaRoma, który w swojej ofercie skupia marki high fashion, wypuścił serię bluz i t-shirtów obrandowanych swoim logo – LVR. Klasycznych, czarnych bluz z kapturem nie znajdziemy jednak w regularnej sprzedaży. Dostają je jedynie influencerzy, którzy współpracują z marką. Młodzi ludzie, którzy swoją pracą inspirują innych. Trafiają do współczesnego odbiorcy, poprzez spopularyzowane obecnie social media. 

Bluza z biało-czerwonym napisem jest częścią kolekcji limitowanych LVR Editions, które brand realizuje we współpracy ze znanymi markami z sektora moda i lifestyle. Jak do tej pory, platforma LVR wypuściła kolekcje stworzone z takimi markami jak Superga, Missoni czy Alberta Ferretti. Dwie pierwsze, przygotowane z pionierami rynku – domem mody Dolce&Gabbana oraz Sergio Rossi zostały dawno wyprzedane.

Jak widać - fashionistki na całym świecie uwielbiają tego typu produkty! Chętnie pokazują się w nich na swoich kanałach w mediach społecznościowych a także na eventach. Na mediolańskim tygodniu mody ubrania z limitowanych kolekcji LVR nosiły m.in. Kat Graham, Johanna Olsson, Marsica Fossati oraz wybrane modelki. Kultową już, czarną bluzę miała na sobie również polska gwiazda – Joanna Krupa podczas sesji dla magazynu LuisaViaRoma - LVR Diary, realizowanej w połowie listopada we Florencji.

Dziś, unikatowe znaczy luksusowe i pożądane a marki takie jak LuisaViaRoma świetnie to rozumieją. 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Jagoda Lisiak

 

"Figura jak z ekranu" - książka Anny Męczyńskiej

Jagoda Lisiak

Okładka książki Anny Męczyńskiej "Figura jak z ekranu"

Stworzyła styl m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej w serialu „Rodzinka.pl” a także  Agnieszki Dygant i Darii Widawskiej w serialu „Prawo Agaty”. Anna Męczyńska to jedna z najbardziej znanych polskich stylistek. W swojej książce „Figura jak z ekranu” przekonuje, że gdy nie możesz zmienić wagi – zmień garderobę:)

Od lat doradza gwiazdom w kwestii ubioru. Podpowiada jak wyglądać dobrze przed kamerą. Często stawia na klasykę jak biała koszula i jednobarwna sukienka. Ostrożnie podchodzi do tematu trendów, ale też wie jak odpowiednio wkomponować je w stylizacje.

Ania Męczyńska to profesjonalistka. Jej upór w działaniu zaprowadził ją do tego miejsca, w którym się obecnie znajduje. Na co dzień pracuje przy czołowych produkcjach kinowych i telewizyjnych w naszym kraju. Lata doświadczeń sprawiły, że wie jak dobrać odpowiednie ubranie do danej sylwetki. W swojej publikacji podpowiada co zrobić, aby dobrze wyglądać, nie wydając fortuny. Pamiętajmy, moda dostępna jest dla każdego z nas:)  

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Jagoda Lisiak