contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

#SHUNGA_SHIBARI by Joanna Hawrot

Jagoda Lisiak

Plakat promujący wydarzenie

Projekt łączący modę, multimedia i japońską sztukę Shibari. To najnowszy pomysł Joanny Hawrot – projektantki i miłośniczki kimon. 

Shibari to starożytna, japońska sztuka malowania i kształtowania ciała za pomocą liny. Służy emocjom i erotyce. To intymne zespolenie ciał i dusz, gdzie energia przekazywana jest za pośrednictwem liny, dotyku, nacisku ciała i pozbawienia swobody. Sztuka ta ma uwidocznić piękno ludzkiego ciała. 

Elementem rytuału będzie kimono #SHUNGA opowiadające o współczesnej seksualności. 

Joanna Hawrot do współpracy zaprosiła mistrza sztuki Shibari - GanRaptora, krytyczkę i kuratorkę sztuki - Zofię Krawiec oraz muzyka Zbigniewa Chojnackiego.

Happening #SHUNGA_SHIBARI odbędzie się 23 września o północy w foyer Teatru Studio. Organizowany jest w ramach Warsaw Gallery Weekend 2017. 

Wydarzenie będzie kolejną odsłoną kampanii #SHUNGA GIRLS, która ma na celu tworzenie emocji oraz erotycznej energii przekazywanej odbiorcom. 

Wstęp na pokaz mody oraz wernisaż jest otwarty. 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Jagoda Lisiak

Relacja z wydarzenia "Marka wspiera markę"

Adrianna Jannasz

Goście podczas wydarzenia "Śniadanie z marką" /fot. Piotr Żagiel

Łączenie marek o różnym doświadczeniu zawodowym oraz promocja młodych, zdolnych projektantów stawiających dopiero swoje pierwsze kroki na rynku mody to mogliśmy zobaczyć podczas 3 edycji pokazu „Marka Wspiera Markę” zorganizowanego przez Annę Szubert oraz Personal Branding Polska.

Wydarzenie miało miejsce w Gdyni i odbyło się w weekend 9 - 10 września 2017 roku. Portal Do You Know Fashion miał patronat nad tym wydarzeniem. W sobotę wieczór miała miejsce gala podczas, której zaprezentowane zostały kolekcje młodych, rozwijających się marek w Polsce oraz swoje najlepsze looki z poprzednich sezonów pokazał Maciej Zień.

fot. Mika Szymkowiak

Pokaz rozpoczął się od pokazu tegorocznych absolwentów krakowskiej Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru. Jako pierwsza swoją kolekcje dyplomową zaprezentowała Ewa Chojnacka tworząca pod marką Hojnatzka, następny był Artur Stec / LESER oraz Maciej Soja.

W drugiej części pokazu goście zgromadzeni w Muzeum Miasta Gdyni mieli okazję poznać propozycje na jesień-zimę 2017/18 oraz wiosnę-lato 2018 od De La Fotta, Taranko, Furelle i La Metamorphose.

Pokaz Macieja Zienia /fot. Mika Szymkowiak

Wisienką na torcie, kończącą galę był pokaz Maćka Zienia zatytułowany „The Best of Zień”. Kolekcja przedstawiona w czasie pokazu „Marka Wspiera Markę” to zamiłowanie do elegancji, paryskiego smaku oraz klasycznych fasonów, które podkreślają styl i osobowość każdej kobiety.

Anna Puślecka oraz Pani Dorota Soszyńska podczas "Sniadania z Marką" /fot. Piotr Żagiel

Dzień Drugi pod hasłem „Śniadanie z Marką” poprowadziła redaktor naczelna DYKF - Anna Puślecka. Spotkanie wsród projektantów, partnerów, dziennikarzy oraz patronów medialnych miało swobodny charakter. Anna Puślecka poprowadziła panel dyskusyjny, w którym uczestniczyli wszyscy zgromadzeni goście, w tym gość specjalny - Pani Dorota Soszyńska, właścicielka firmy Oceanic.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 


Opracowanie: Adrianna Jannasz

Zdjęcia: Mika Szymkowiak oraz Piotr Żagiel

Reserved wchodzi na angielski rynek

Jagoda Lisiak

Otwarcie sklepu Reserved na Oxford Street w Londynie/fot. Karolina Konstancja Lutomirska

Grupa LPP znowu zwiększa swój zasięg! Po otwarciu pierwszego sklepu Reserved w Niemczech w 2014 roku przyszedł czas na Wielką Brytanię. Lokalizacja - Oxford Street, jedna z najbardziej uczęszczanych ulic Londynu - sprawia, że marka na pewno nie ujdzie uwadze grupy docelowej. Przedstawiciele marki już o to zadbali - otwarcie sklepu było jednym z największych wydarzeń modowych ostatnich tygodni.

Wprowadzenie Reserved na angielski rynek połączone było z kampanią, której gwiazdą została Kate Moss, co na pewno zainteresowało tutejszych entuzjastów mody. Już przed planowanym otwarciem w całym Londynie można było zobaczyć plakaty reklamowe przedstawiające, co marka ma do zaoferowania.

Otwarcie sklepu Reserved na Oxford Street w Londynie/fot. Karolina Konstancja Lutomirska

6 września od samego rana na Oxford Street zbierały się tłumy. Każdy chciał być tym pierwszym, który zobaczy nowy modny sklep. Oczywiście wszystkie atrakcje zaplanowane na otwarcie sprawiły, że po prostu trzeba było tam być. Najbardziej zachęcającą ze wszystkich była na pewno zapowiedz, że pojawi się tam Kate Moss. Poza tym popularni DJ'e, niespodzianki przy zakupach, pyszna lemoniada czy maszyna z m&m'sami podpisanymi nazwą marki. Dodatkowo każdy mógł sobie zrobić zdjęcie na ściance.

Oczywiście jest jeszcze za wcześnie, by mówić o sukcesie Reserved w Wielkiej Brytanii, ale otwarcie sklepu w takim stylu to zdecydowanie dobry początek.

Co do samej perspektywy przyjęcia marki przez publikę - sądzę, że będzie mogła konkurować z Zarą czy H&M. Ceny są zachęcające a kolekcja idealnie wpasowuje się w obecne trendy.

Cieszymy się, że Polska daje o sobie usłyszeć!

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Karolina Konstancja Lutomirska

Zdjęcia: Karolina Konstancja Lutomirska i Łukasz Czyż