contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Ona czuje grunge

Anna Puslecka

Loulou Robert, fot. Cedric Buchet dla Viva! Moda

Czy można być jednocześnie klasyczną pięknością i najbardziej cool (przykro nam, Cara) dziewczyną sezonu?

NOWA MUZA ŚWIATA MODY, napisał o 20-letniej Francuzce Loulou Robert tygodnik Paris Match.

„Ma twarz Penélope Cruz i ciało Kate Moss. Łączy w sobie Julię Roberts z »Pretty Woman« i młodą Helenę Christensen.

Jest dla nas wielkim źródłem inspiracji, bo widać w niej człowieka, a nie tylko modelkę”, zachwyca się Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin – duet fotografów, który słynie z talentu do zamieniania nieznanych twarzy w najbardziej pożądane dziewczyny w branży.

Loulou jest ich najnowszym odkryciem.

fot. Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin/mat. Viva! Moda

 

fot. Michael Schwartz, EXIT/mat. Viva! Moda

Zabiegają o nią komercyjne luksusowe marki, jak Bulgari, której została nową twarzą, oraz fotografowie, choćby Max Snow, który sportretował ją jako „współczesną syrenę” w krótkometrażowym filmie „Ghost of the Pale Horse”.

„Loulou to klasyczna piękność, która ma w sobie to rzadkie coś, czego nie da się opisać słowami”, opowiada Max Snow.

Sama o sobie mówi: „Mam tylko 173 centymetry wzrostu, więc nigdy nie myślałam, że mogłabym być modelką. Ale nie mam problemu z pozowaniem, nawet zupełnie nago”.

fot. Treats! Magazine/mat. Viva! Moda

My ją ubraliśmy. W grunge'owych ciuchach francuskich marek: Givenchy, Chanel, Isabel Marant (i kilku polskich projektantów), sfotografował ją Francuz Cedric Buchet.

W słynnych brooklyńskich Sunset Studios francuski brzmiał zdumiewająco naturalnie. Może dlatego, że jeśli chodzi o wpływ na styl, w tym sezonie Brooklyn jest tym, czym kiedyś był Paryż.

 

polub nasz fanpage na FB! https://www.facebook.com/doyouknowfashion

tekst: Maja Kasprzyk

fot. Mario Sorrenti, kampania Tous/mat. Viva! Moda

Więcej czytaj w jesiennej VIVA! MODA i na:

https://www.facebook.com/pages/Viva-Moda/47144297462