contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Bartek Janusz i jego kolekcja "Kosmyk"

Adrianna Jannasz

Kampania kolekcji Bartka Janusza "Kosmyk" 

Ludzie mody jednoczą siły w pomaganiu i często angażują się w akcje
charytatywne. 
Duet Paprocki&Brzozowski we współpracy z siecią Biedronka zaprojektował
poduszki i koce na rzecz ludzi chorych na białaczkę. Akcja miała zachęcić
ludzi do rejestracji jako potencjalnych dawców. Natomiast duet Bohoboco, we
współpracy z UNICEF, zaprojektował dwie laleczki, które poszły na licytację,
a zebrana kwota została przekazana na zakup szczepionek dla najbiedniejszych
dzieci na świecie.

Także Bartek Janusz - znany i utalentowany stylista fryzur - od lat pomaga
dzieciom z hospicjum. Co roku w grudniu, przed Bożym Narodzeniem, w salonie
Bartka można kupić bombki czy świeczki, z których dochód jest przeznaczany
na pomoc dzieciom z hospicjum Promyczek w Otwocku. 

 

Kampania kolekcji Bartka Janusza "Kosmyk" 

Wiosną 2017 Bartek Janusz pokusił się o zaprojektowanie kolekcji ubrań,
która jest bliska fryzjerowi, ponieważ łączy ze sobą dwa najważniejsze
elementy - miłość do pomagania oraz miłość do zawodu, który wykonuje.
Przedstawiony logotyp atrybutów fryzjerskich w formie haftów, czyli grzebień
i nożyczki połączone z sercem zaprojektowała Kasia Wilczak. 

Kolekcja "Kosmyk" jest prosta w formie, nadaje się do noszenia na co dzień.
Znajdziemy w niej bluzy, koszule, czapki bejsbolówki i t-shirty. Kolekcja
utrzymana jest w trzech kolorach - bieli, czerni i soczystej czerwieni.
Twarzą limitowanej kolekcji został Bartek Janusz oraz jego przyjaciółka
Margaret.

Dochód ze sprzedaży zasili konto fundacji "Hospicjum Promyczek".

Cała kolekcja dostępna jest na stronie http://www.bartekjanusz.pl, a
redaktor naczelna DYKF - Anna Puślecka - przeprowadziła rozmowę z Bartkiem w
ramach projektu #AnnaPusleckaLIVE, którą można obejrzeć na
fb/annapuslecka.official

Kampania kolekcji Bartka Janusza "Kosmyk" 

Dochód ze sprzedaży zasili konto fundacji "Hospicjum Promyczek".

Cała kolekcja dostępna jest na stronie http://www.bartekjanusz.pl, a
redaktor naczelna DYKF - Anna Puślecka - przeprowadziła rozmowę z Bartkiem w
ramach projektu #AnnaPusleckaLIVE, którą można obejrzeć na
fb/annapuslecka.official

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Adrianna Jannasz

Kampania kolekcji Bartka Janusza "Kosmyk"