contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Czy technologia wygra z modą?

Ewa Pestkowska

Instagram: @louisvuitton

Dość nierealne wydaje się, aby mogło potwierdzić się zdanie jak to, że moda "może wyjść z mody", jednak najnowszy co roczny ranking najbardziej prestiżowych marek Interbrand może wskazywać na pewien kryzys.

Wśród stu pozycji Best Global Brands 2016 podium zajęło Apple, Google i CocaCola, jednak korporacje modowe odczuły wyraźny spadek pozycji. Prada SpA z 69 miejsca spadła na 89, Ralph Lauren Corp. - z 91 miejsca na 98, a Hugo Boss AG opuściło ranking.

Interbrand mianuje pozycje marek według wielu czynników takich jak kwestia finansów czy marketingu.

 

Kampania Louis Vuitton, wiosna lato 2016

Nie da się ukryć, że główne pozycje od jakiegoś czasu obejmują branże technologiczne. Pojawienie się Amazon.com Inc. w pierwszej dziesiątce rankingu i wzrost wartości Facebook Inc. o 48 procent pokazuje, że jest to branża w pełni wiodąca światowymi trendami.

Instagram: @nikewomen

Wśród wyższych pozycji znajdują się m.in. Nike (18), Louis Vuitton (19) , H&M (20) i Zara (27). Są to przykłady brandów, które doskonale wpasowują się w otaczające trendy i prowadzą działania w pełni związane z technologią - krótko nazywając "idą z duchem czasów".

Obecnie jest to konieczne, aby marka wyczuwała oczekiwania odbiorców i ruchy rynku. Z tą pomocą przychodzi technologia, jednak czy przyjdzie moment, gdy technologia wpełni zdominuje rynek modowy?

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Ewa Pestkowska

Kampania Louis Vuitton, wiosna lato 2014