contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Fresh Fashion Awards 2018

Adrianna Jannasz

Fot./Filip Okopny - Fashion Images

Fresh Fashion Awards to konkurs skierowany do młodych projektantów. Celem tego przedsięwzięcia jest wspieranie polskiej mody, wyróżniającej się świeżym i niestandardowym myśleniem.

Druga edycja konkursu Fresh Fashion Awards 2018 powered by NOIZZ odbyła się we wtorek 10 kwietnia w Drukarni Praskiej w Warszawie. W skład jury weszli: Filip Połoska (redaktor naczelny Noizz.pl), Marek Dorobisz, Ewelina Gralak, Julia Kuczyńska – Maffashion, Robert Kupisz, Michał Łojewski, Maja Sablewska, Kasia Sokołowska, Piotr Czaykowski, Anna Wasowska, Paulina Olender, Daria Szajnar, którzy za zadanie mieli wybrać dwóch zwycięzców w kategorii moda i akcesoria. 

Fot./Filip Okopny - Fashion Images

Swoje kolekcje zaprezentowała na wybiegu trójka finalistów: Girl Little Boy, Karolina Miko i Neige, a gościem specjalnym była ukraińska marka Ksenia Schnaider, która zdobywa coraz większą popularność na arenie międzynarodowej. 

Jury przyznało nagrodę w kategorii moda marce Neige. Brand tworzy ubrania dla młodych ludzi, inspirując się współczesnym minimalizmem, przełamanym nietypowymi rozwiązaniami w sposobie konstrukcji i wysmakowanych detali. A nagrodę w kategorii akcesoria otrzymała Slava Varsovia, za wykonanie ręcznie akcesoriów z wysokogatunkowych materiałów. 

Fot./Filip Okopny - Fashion Images

Oprócz tego wyłoniono laureata Nagrody Publiczności. Największą liczbę głosów internautów w kategorii moda zdobyła Agnieszka Maciocha, za kolekcje inspirowaną przestrzenią kosmiczną i tym co jest nieuchwytne, a kategorii akcesoria zwyciężyła marka NOII, która charakteryzuje się minimalistycznym wzornictwem, prostotą i wyszukanymi detalami. 

Nagroda główna, czyli udział w Noizz #Shapers oraz promocja na powierzchniach reklamowych portali Noizz i Onet o łącznej wartości kampanii 250 tys. złotych trafiła do marki Neige. A Slava Varsovia jako zwyciężczyni w kategorii akcesoria, otrzymała voucher uprawiający do coachingu biznesowego, ufundowany partnera konkursu – W.KRUK.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Adrianna Jannasz

Zdjęcia: Filip Okopny - Fashion Images