contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Kwestionariusz DYKF - Alberto Campagnolo

Anna Puslecka

Alberto Campagnolo

Imię i nazwisko – Alberto Campagnolo
Zawód – trudno określić jednym słowem. Jestem konsultantem brand managerów w sektorze moda i dobra luksusowe. Wykładam marketing mody na różnych uczelniach na świecie, piszę książki. Praca jest całym moim życiem!   
Miejsce zamieszkania – mieszkam w Toskanii, w zwyczajnym domu nad brzegiem morza.
Styl – prosta elegancja.
Ulubiony projektant – Giorgio Armani.
iPhone czy Android – jestem i będę zawsze uzależniony od Apple!
Ulubione miasto - Asolo, w regionie Veneto, miasteczko z którego pochodzę i w którym się urodziłem. Cudny sekret tylko dla wtajemniczonych.
Ulubiony hotel – mam wiele ulubionych, ale ostatnio jest to Boscolo Hotel w Budapeszcie.
Ulubiona restauracja – jestem Włochem, a więc kuchnia mojej mamy. Nie ma lepszej na świecie.
Twój zapach – mam ich wiele, za dużo. Każdego dnia używam innego, w zależności od humoru.
Ikona stylu – Karl Lagerfeld.
Dom jest – tam gdzie jest mój pies i moja rodzina.
Nie cierpię – hipokryzji, arogancji, zadzierania nosa.
Kocham – prawdę, piękno, sztukę.
Ostatni zakup – bilet lotniczy do Hong Kongu.
Obecnie słucham – z wykształcenia jestem także muzykiem. Obecnie słucham Etudes Tableaux Rachmaninowa we wspaniałej interpretacji pianistki Zlaty Chochievy.  
Nigdy nie będziesz mieć zbyt wiele – czasu i dedykować go osobom, które kocham.
Najbardziej inspirująca osoba, którą do tej pory spotkałeś – Giorgio Armani. Mam ogromną pokorę i szacunek do niego i jestem szczęściarzem, że mogłem pracować przez wiele lat w jego firmie.
Najważniejszy moment w twojej karierze – 2002 rok, kiedy zostałem przyjęty do firmy Giorgio Armani jako Marketing Manager w jednym z działów.    
Osoba, z którą uwielbiasz pracować – wszyscy, bez wyjątku, studenci, z którymi mam zajęcia z brand managementu i marketingu mody w uczelniach na całym świecie.
Jakie są twoje przemyślenia na temat dzisiejszej mody – globalnie to bardzo trudne czasy dla mody, kryzys ekonomiczny daje się we znaki. Z drugiej strony otwierają się nowe możliwości rozwoju i kreatywności dla takich krajów jak Polska, mniej znanych w świecie fashion. Bardzo duże znaczenie ma storytelling, który każda z firm nie tylko tworzy na użytek wewnętrzny firmy, ale także w komunikacji, w kolekcjach, online i offline, w merchandising, w sprzedaży. Kreatywność w świecie dzisiejszej mody jest holistyczna, obejmuje 360 stopni. Moją uwagę zwraca to, co dzieje się w świecie mody męskiej, rozwoju kreatywności, gdzie możliwości są dużo bardziej wszechstronne.    
Gdzie według ciebie kreowane są trendy – w sercach i mózgach osób, które wiedzą jak dostrzec potrzeby innych, czego potrzebują ludzie by żyć lepiej. To jest talent coraz bardziej niespotykany.
Pięć najważniejszych elementów mody - świadomość,  wizja, autentyczność, lekkość, dyscyplina. Pięć „kobiecych” wartości, których my mężczyźni tak bardzo potrzebujemy.