contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Moda online - czy zastąpi sprzedaż regularną?

Ewa Pestkowska

Instagram: @bergdorfs

Badania amerykańskich naukowców dowodzą, że w ciągu najbliższych 10 lat 15% centrów handlowych zostanie zamkniętych. Istnienie strony internetowej o nazwie DeadMalls.com dowodzi temu, że bardzo duża część zakupów przeniosła się do sfery internetowej. Problem najbardziej odczuwają mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, gdzie "mall" był bardzo ważną częścią ich komercyjnej kultury. W momencie, gdy wszelkie działalności stworzyły swoje bazy w internecie, moda w wersji online wydaje się bardzo bliską przyszłością, a wręcz już teraźniejszością.

 

Materiały Luisaviaroma.com

Przepływ przedmiotów płynących do naszych domów poprzez kliknięcie stało się tak naturalne, że powoli zapominamy o tym dlaczego realne przymierzanie ubrań i generalnie dokonywanie zakupów stanowiło tyle przyjemności, pewnego rodzaju rytuał. Pewnego rodzaju osobiste doświadczenie stało się bezuczuciowe i straciło pewien urok.

W kwestii modowych zakupów online ogromną popularnością cieszą się portale sprzedażowe, jednym z pionierów w tej kwestii jest LUISAVIAROMA.COM. Strona oferuje możliwość zakupu projektów ponad 600 światowej sławy projektantów, ale i młodych talentów. Sprawnie zarządzają marketingowo platformami social media i reklamą. Miejsca takie jak wspomniana platforma LUISAVIAROMA.COM od 1999 gromadzi rzesze fanów mody, dla których zdobycie danego artykułu w sklepach stacjonarnych często nie jest możliwe.

Materiały Luisaviaroma.com

Z jednej strony centra handlowe kojarzą się z ogromem ludzi, kolejek i hałasu, jednak dokonując zakupów online, nie odczuwamy efektu "przyciągnięcia witryny sklepowej" czy uczucia częstych powrotów do ulubionego butiku.

Materiały Luisaviaroma.com

Modowe zakupy w wersji online są obecnie o wiele popularniejsze od tych stacjonarnych, jednak urok przymierzania i dobierania strojów na żywo oraz towarzyszące temu emocje nie da się zastąpić niczym innym.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Ewa Pestkowska

Instagram: @bergdorfs