contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Mokasyny, czyli klasyka i wygoda

Katarzyna Pietrewicz

Kampania Tod's wiosna-lato 2014

 Popularne wśród studentów amerykańskich uczelni wyższych, mokasyny szybko stały się jednym z podstawowych elementów stylu o nazwie “preppy”, który powstał w latach 40-tych i polegał na naśladowaniu ubiorem ludzi z wyższych sfer.

Noszone przez długi czas tylko do nieformalnych zestawów, w latach 60-tych za sprawą aktorów takich jak Cary Grant, mokasyny zaczęto również nosić do garnituru. 

Okładka książki The Official Preppy Handbook

Wykonane z zamszu, nubuku czy klasycznej skóry licowej, szybko stały się ważną częścią garderoby zarówno kobiet jak i mężczyzn na niemal całym świecie.

Ich popularność wynika z niezwykłej wygody i wręcz nonszalanckiego wyglądu.

Dostępne w różnych odcieniach oraz wzorach (wsuwane lub sznurowane) na polskim rynku znajdziemy je w ofercie takich marek jak: Tommy Hilfiger, Vagabond, Zara, Badura, Ralph Lauren czy Kazar. Lekkie, zapewniające swobodę, idealnie uzupełniają letnie stylizacje.

Kazar wiosna-lato 2014/cena 199 zł

Badura wiosna-lato 2015/cena 309 zł

Tommy Hilfiger wiosna-lato 2015/cena 579 zł

Zara wiosna-lato 2015/cena 299 zł

Projektanci prześcigają się więc w coraz to nowych wzorach, dyktując sezonowe trendy.

Marka Kazar nadaje w tej kwestii ton - już w zeszłym sezonie wprowadziła wsuwane mokasyny z paskiem z przodu i pomarańczowo-błękitnym elementem.

I ten trend kontynuuje także i w tym sezonie.


Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

tekst: Katarzyna Pietrewicz

Kampania Tommy Hilfiger wiosna-lato 2015

Lookbook Ralph Lauren wiosna-lato 2015