contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

KWESTIA MODY

Reserved wchodzi na angielski rynek

Jagoda Lisiak

Otwarcie sklepu Reserved na Oxford Street w Londynie/fot. Karolina Konstancja Lutomirska

Grupa LPP znowu zwiększa swój zasięg! Po otwarciu pierwszego sklepu Reserved w Niemczech w 2014 roku przyszedł czas na Wielką Brytanię. Lokalizacja - Oxford Street, jedna z najbardziej uczęszczanych ulic Londynu - sprawia, że marka na pewno nie ujdzie uwadze grupy docelowej. Przedstawiciele marki już o to zadbali - otwarcie sklepu było jednym z największych wydarzeń modowych ostatnich tygodni.

Wprowadzenie Reserved na angielski rynek połączone było z kampanią, której gwiazdą została Kate Moss, co na pewno zainteresowało tutejszych entuzjastów mody. Już przed planowanym otwarciem w całym Londynie można było zobaczyć plakaty reklamowe przedstawiające, co marka ma do zaoferowania.

Otwarcie sklepu Reserved na Oxford Street w Londynie/fot. Karolina Konstancja Lutomirska

6 września od samego rana na Oxford Street zbierały się tłumy. Każdy chciał być tym pierwszym, który zobaczy nowy modny sklep. Oczywiście wszystkie atrakcje zaplanowane na otwarcie sprawiły, że po prostu trzeba było tam być. Najbardziej zachęcającą ze wszystkich była na pewno zapowiedz, że pojawi się tam Kate Moss. Poza tym popularni DJ'e, niespodzianki przy zakupach, pyszna lemoniada czy maszyna z m&m'sami podpisanymi nazwą marki. Dodatkowo każdy mógł sobie zrobić zdjęcie na ściance.

Oczywiście jest jeszcze za wcześnie, by mówić o sukcesie Reserved w Wielkiej Brytanii, ale otwarcie sklepu w takim stylu to zdecydowanie dobry początek.

Co do samej perspektywy przyjęcia marki przez publikę - sądzę, że będzie mogła konkurować z Zarą czy H&M. Ceny są zachęcające a kolekcja idealnie wpasowuje się w obecne trendy.

Cieszymy się, że Polska daje o sobie usłyszeć!

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Karolina Konstancja Lutomirska

Zdjęcia: Karolina Konstancja Lutomirska i Łukasz Czyż