contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

MODNA MAPA DYKF

Pierwsze wirtualne muzeum – Valentino Garavani Museum

Aga

Instagram: @realmrvalentino

Czy nie wychodząc z domu możemy odwiedzić muzeum?

Oczywiście, że tak. Dowodem na to jest pierwsze wirtualne muzeum.

Stworzone z inicjatywy Valentino Garavani – założyciela marki Valentino – który pragnął zebrać swój 50-letni dorobek artystyczny w jedną całość.

Zamysłem, jaki towarzyszył przy kreowaniu wizji, było uzyskanie wrażenia, iż znajdujemy się w realnym muzeum. W celu osiągnięcia tego efektu projektanci, przy użyciu technologii 3D, stworzyli rzeczywisty obraz pomieszczeń znajdujących się w budynku.

Instagram: @realmrvalentino

Retrospekcja.

Wirtualna ekspozycja składa się z 300 wizerunków sukni włoskiego domu mody jakie stworzone zostały w przeciągu 50 lat.

Goście pozornej podróży mają możliwość przemieszczania się pomiędzy trójwymiarowymi, muzealnymi salami, które pogrupowane zostały tematycznie.

Instagram: @realmrvalentino

Wzbogaceniu efektu wizualnego towarzyszy przestawienie kreacji z ponad 5 tysiącami zdjęć z kampanii reklamowych, sesji zdjęciowych do magazynów mody czy nawet filmów z zarejestrowanymi pokazami. Ponadto całość wzbogacona została o fotografie gwiazd z czerwonego dywanu takich jak: Sophie Loren, Elizabeth Taylor, Jennifer Lopez czy Jacqueline Kennedy.

Wszystko jest bardzo dokładnie zorganizowane. Wystarczy wybrać dany asortyment odzieżowy, aby otrzymać o nim obszerną garść informacji. Począwszy od strony wizualnej – obejrzeniu z każdej strony, przybliżeniu każdego detalu – po historię sukni kto i gdzie się w niej zaprezentował.

Instagram: @realmrvalentino

Zamysł ten jest ukłonem w stronę najnowszych technologii, jak również posiada wydźwięk praktyczny. Gdyby zebrać wszystkie stylizacje, powierzchnia wystawowa osiągnęłaby niebotyczne gabaryty. Dzięki takiemu rozwiązaniu, nie zważywszy na miejsce w jakim się znajdujemy, jesteśmy w stanie zapoznać się z historią marki Valentino, która sięga po 1959 rok.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

tekst: Aga Gniłka

Instagram: @realmrvalentino

Instagram: @realmrvalentino