contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

NA TROPIE TRENDU

NA TROPIE TRENDU

Au Courant PARIS - młodzi i kreatywni

Anna Puslecka

Kilt. Au Courant PARIS/mat. promocyjne

Coraz częściej wśród modnych, niezależnych mężczyzn na całym świecie możemy zauważyć swoistą fascynację gotykiem oraz modą XVII wieku.

Mężczyźni zaczęli nosić różnego rodzaju skórzane spodnie, czarne palta i buty na obcasie.

Jednymi z pierwszych promujących ten styl byli Rick Owens czy w Polsce Robert Kupisz, ale dopiero od niedawna nastąpił boom na fascynację gotykiem, mianowicie młodzi ludzie zainspirowani wielkimi projektantami zaczęli otwierać swoje brandy, przetwarzać istniejący trend, czego owocem jest pewnego rodzaju neo-gotycki styl.

Wśród wielu przykuwających oko marek na pewno należy bliżej przyjrzeć się małej amerykańsko-francuskiej firmie Au Courant PARIS.

Marka powstała w 2011 roku w Chicago, założona przez dwudziestotrzyletniego projektanta Chaza A. Jordana, który w 2013 przeniósł całą firmę, łącznie z siedzibą i linią produkcyjną do Paryża, skąd kierowana jest głównie na europejski, bardziej śmiały rynek.

Myślą wiodącą młodego wizjonera było połączenie mody high fashion z nonszalanckim stylem miejskim.

Czysta biel... Au Courant PARIS/mat. promocyjne

Firma oferuje ubrania dla mężczyzn odważnych i ekstrawaganckich, co jest podkreślane przez między innymi skórzane spodnie, kilty lub przedłużane T-shirty. Warto dodać, że produkty marki możemy kupić tylko i wyłącznie w ich oficjalnym e-butiku, a każda rzecz, którą zamówimy jest szyta specjalnie dla nas, przez co czas oczekiwania na zamówienie może sięgać nawet kilku tygodni.

Niestety marka nie pokazuje się na sezonowych pokazach, gdyż sam Jordan uważa, że czas jest czynnikiem ograniczającym kreatywność, tak więc jego projekty nie wychodzą równo z kolekcjami innych marek.

Moim zdaniem to specyficzne podejście do biznesu Au Courant Paris i świeże spojrzenie na projektowanie buduje wizerunek brandu dla wybranych i wymagających odbiorców.

 

polub nasz fanpage na FB! https://www.facebook.com/doyouknowfashion

tekst: Cezary Bezmienow

Intrygująco. Au Courant PARIS/mat. promocyjne

 

Zdecydowana czerń dla zdecydowanego mężczyzny. Au Courant PARIS/mat. promocyjne  

Miękkie dzianiny, Au Courant PARIS/mat. promocyjne