contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

NOWE NAZWISKA

AGA GNIŁKA

Jagoda Lisiak

Torebka marki AGA GNIŁKA

AGA GNIŁKA to młoda artystka, która tworzy markę AGA GNIŁKA. Kreuje unikatowe, skórzane torebki, które określa jako „małe dzieła sztuki”. Od konceptu po ręczne wykonanie wszystko tworzy sama.

 Projekty Agi wyróżniają się jednostkowością i niepowtarzalnością, gdyż zostały wykonane w jednym egzemplarzu. Każda z torebek posiada nazwę, która podkreśla jej charakter. Jest m.in. „Eksplozja harmonii”, „Powiew awangardy” czy „Sfera pasji”. Ważną kwestię stanowi dla projektantki oryginalność i nietuzinkowość. Zarazem stawia duży nacisk na ich funkcjonalność.

 Każdą z torebek Aga pakuje w bawełniany worek, tak aby mogła służyć jak najdłużej.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

 

Kinga Kasińska - STILL LIFE

Jagoda Lisiak

Kampania kolekcji “Still Life” Kingi Kasińskiej/fot. Daniel Jaroszek

Kinga Kasińska to absolwentka Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru oraz finalistka Cracow Fashion Awards 2017. Poza projektowaniem ubrań jej pasją jest tworzenie od podstaw autorskiego obuwia oraz akcesoriów. Podczas przygotowywania kolekcji, źródeł inspiracji szuka w sztuce - szczególnie w kinematografii oraz w malarstwie.

Kolekcja “MARTWA NATURA” jest inspirowana twórczością Georgesa Braquea oraz produkcją Olivera Stone’a z lat dziewięćdziesiątych “Natural Born Killers”.

 W kolekcji można znaleźć geometryczne uproszczenia elementów kompozycji, które na sylwetce przejawiają się lekkim zaburzeniem proporcji.

 Zaproponowane jest odejście od klasycznej kobiecej sylwetki, nadając jej pierwiastek militarny przez mocne poszerzenie linii ramion oraz wykorzystanie motywu kamuflażu.

Kampania kolekcji “Still Life” Kingi Kasińskiej/fot. Daniel Jaroszek

 Wzajemny kontrast pomiędzy materiałami obuwniczymi jest inspirowany niespójną konstrukcją wyżej wspomnianego filmu. Obok skóry, bawełny lub jedwabiu można znaleźć laminowane płótno. Kolorystyka natomiast nawiązuje w sposób pośredni do obrazów prekursora kubizmu, przedstawiających martwą naturę.

 Kobiety to istoty, które powinny czuć się pewnie, a nawet agresywnie, ale wciąż zmysłowo.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: Daniel Jaroszek

RAD

Jagoda Lisiak

Lookbook kolekcji “Shadowshow”/fot. materiały prasowe

RAD to marka modowa powstała w 2017 roku, tworzona przez Juliusza Rusina i Macieja Józwickiego. Duet ukończył poznańskie uczelnie artystyczne. Juliusz – projektowanie ubioru w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych, Maciej – wzornictwo na Uniwersytecie Artystycznym. To dwukrotni zdobywcy 3. miejsca w Międzynarodowym konkursie OFF FASHION Kielce w 2017 i 2018, finaliści Art&Fashion Forum 2017 i Fashion Designer Awards 2018.

 Marka wyróżnia się wykorzystywaniem nietypowych materiałów i nowoczesnych technologii takich jak druk 3D, haft cyfrowy w połączeniu z tradycyjnym krawiectwem i rzemiosłem - ręcznym tkaniem, farbowaniem, aplikacją. Kobieta RAD ubiera się dla siebie, jest mądra i świadoma swoich zalet, ma otwarty umysł na sztukę i kulturę ale nie jest pozbawiona romantyzmu. Nazwa marki pochodzi od pierwiastka związanego z Marią Skłodowską-Curie - kobietą, która jako jedyna dwukrotnie otrzymała Nagrodę Nobla.

 Główną inspiracją do stworzenia kolekcji "Shadowshow" było światło księżyca i jego wpływ na naturę. Przemieszane zostało to z detalami gotyckich katedr, witrażami Józefa Mehoffera, mitami słowiańskimi. Romantyczne wyobrażenie ubrane zostało w nowe technologie, latex, topione szkło akrylowe. Sylwetki "Shadowshow" ukazują kobietę od brzasku do pełni księżyca.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 




Zdjęcia: materiały prasowe