contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

NOWE NAZWISKA

Karolina Mikołajczyk - laureatka Złotej Nitki 2017

Adrianna Jannasz

Fot./materiały prasowe

Konkurs Złota Nitka organizowany jest od 1992 roku i poświęcony jest dla projektantów ubioru. Co roku jury wyłania laureata, który ma szansę na zaistnienie w polskim świecie mody. 

Tegoroczna Gala najważniejszego konkursu dedykowana jest młodym projektantom. Odbyła się 18 października w Centrum Promocji Mody, znajdującym się przy łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. 

Fot./materiały prasowe

„Poziom finałowych kolekcji był bardzo wysoki, a wyłonienie najlepszej z nich stanowiło prawdziwe wyzwanie. Karolina Mikołajczyk porwała nas spójnością kolekcji, jej konceptem i swego rodzaju przemyślaną narracją" – wyjaśnia Łukasz Jemioł. 

W tym roku szansę dostała Karolina Mikołajczyk, która swoją kolekcją powaliła na łopatki jury w składzie - duet Paprocki&Brzozowski, Mariusz Przybylski, Łukasz Jemioł, Małgorzata Dobrzyniecka - Kojder, Monika Szałek oraz Marcin Świderek.

Młoda projektantka zdobyła statuetkę Manequine oraz 30 tys. zł, które wręczył jeden z jurorów oraz dwukrotny zdobywca Złotej Nitki - Łukasz Jemioł.

Fot./materiały prasowe

Kolekcja Karoliny jest mocno awangardowa oraz nowoczesna. Zabawa printami oraz kolorami przedstawia indywidualny artyzm.

Udział w tego typie konkursie pozwolił Karolinie jak i innym młodym projektantom pokazać swój talent oraz wizję dzisiejszej mody. 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Adrianna Jannasz

Zdjęcia: materiały prasowe

Piotr Popiołek

Jagoda Lisiak

Kolekcja "Back to black" Piotra Popiołka

Piotr Popiołek to młody projektant – absolwent Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru z Krakowa. Jest również stylistą i kostiumografem. Pochodzi z Krakowa.

Na początku zajmował się projektowaniem ubrań dla kobiet. Po stworzeniu trzech kolekcji zrozumiał, że woli tworzyć dla mężczyzn. To w tym temacie czuje się pewniej. Jak dotąd, ma na swoim koncie trzy kolekcje męskie i planuje cały czas się rozwijać. Chce, aby jego marka była rozpoznawalna na arenie międzynarodowej.

Kolekcja "Back to black" Piotra Popiołka

Młody artysta tworzy najczęściej rzeczy jednolite. Wybiera stonowane kolory takie jak: beż, biel i czerń. Cechą charakterystyczną jego projektów jest warstwowość.

Jego talent jest zauważany i doceniany w wielu konkursach. W marcu tego roku zwyciężył „Cracow Fashion Awards”. Został uhonorowany tytułem "Best International Designer" podczas Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe w Budapeszcie. Otrzymał możliwość pokazania nowej kolekcji w ramach oficjalnego grafiku wydarzenia za rok. Jest również finalistą warsztatów Fashion Design z Markiem Fastem podczas 10. edycji "Art & Fashion Forum powered by Grażyna Kulczyk", której kuratorem był Nick Knight - założyciel SHOWstudio. 

Kolekcja "I'm a car crash boy" Piotra Popiołka

Jego prace zostały opublikowane na łamach takich światowych magazynów i portali jak: "KALTBLUT magazine", "Vanity Teen", "Minc magazine", "ELEGANT magazine", "Yearbook Fanzine", "MODO magazine", "InPrint magazine", "Fashion World" oraz w Polsce w: "Lounge", "TUBA", "Black Wall Magazine", "Confashion magazine".

Projektant wpiera też odpowiedzialną i świadomą produkcję ubrań. Potwierdził to, dołączając do akcji społecznej "Fashion Revolution Day".

Kolekcja "I'm a car crash boy" Piotra Popiołka

Popiołek pracował nad kostiumami do spektakli w wielu teatrach m.in. w Teatrze Żydowskim w Warszawie oraz w Teatrze Nowym w Krakowie.

W 2014 roku zorganizował swoją autorską wystawę "PRESENT FASHION". Miała ona miejsce w Galerii ART w Świnoujściu.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Jagoda Lisiak

Alicja Woszkowska - ALKAI

Jagoda Lisiak

Najnowsza kolekcja jesień-zima 2017 marki ALKAI/fot. Pola Sobuń

Alicja Woszkowska swoją markę buduje na podstawie wiedzy, którą nabyła w czasie licznych praktyk zawodowych. Misją jej marki ALKAI jest dostarczanie kobietom radości z chwili, tak aby zachowały ją na dłużej.

Ubrania marki, którą tworzy Alicja dodają kobietom pewności siebie poprzez jedyne w swoim rodzaju kroje i nieoczywiste kolory.

Twórczyni marki przemysł mody poznaje z wielu perspektyw. W przeszłości odbyła staż w brytyjskim domu mody ROKSANDA a także pracowała w garderobie podczas najważniejszych pokazów w Polsce oraz na London Fashion Week. Jest także finalistką 8. edycji Fashion Designer Awards.

Ważna jest dla niej również edukacja na łódzkiej ASP, gdzie rozwija swoje umiejętności pod okiem polskich profesjonalistów. Bierze również udział w kursach i warsztatach odbywających się na londyńskiej uczelni Central Saint Martins. Aktualnie kontynuuje naukę w L’Ecole Nationale Superieure des Arts Decoratifs w Paryżu.

Kolejnym krokiem w rozwoju marki będzie pokaz na KTW Fashion Week’u w Katowicach. Na Śląsku projektantka zaprezentuje swoje dzieła już w listopadzie!

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: Pola Sobuń 

Make up: Małgorzata Jakubowska

Model: Victoria Naayii Abbey, Asia Wielemborek - Uncover Models

Opracowanie: Jagoda Lisiak