contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

NOWE NAZWISKA

Marta Janikowska

Jagoda Lisiak

Pokaz kolekcji „Coup D’Etat" Marty Janikowskiej podczas gali dyplomowej VIAMODA upgrade 2017

Jej przygoda z projektowaniem ubrań zaczęła się w momencie podjęcia zawodowej pracy jako projektant oraz rozpoczęcia studiów w warszawskiej szkole VIAMODA. Od tamtego czasu łączy życie zawodowe z prywatnym tworząc rzeczy w stylu ‘precyzyjny rebel look’. 

Marta Janikowska to młoda, zdolna projektantka. Jej kapsułowa kolekcja została doceniona podczas gali dyplomowej VIAMODA upgrade 2017, gdzie została uznana przez jury za najlepszą. 

Kolekcja „Coup D’Etat” to użytkowe ubrania powstałe poprzez dekonstrukcje form i grę detali. Inspiracja subkulturami motocyklowymi widoczna jest w doborze haseł i kolorów tkanin. 

Do końca sierpnia projekty Marty można obejrzeć w warszawskim butiku TFH Koncept mieszczącym się przy ulicy Szpitalnej 8. Projektantka zapoczątkowała cykle, w trakcie których zapoznać się będzie można z wybranymi kolekcjami, zaprezentowanymi podczas gali dyplomowej VIAMODA upgrade 2017. 

Wolny czas, którego ma mało, artystka spędza w towarzystwie dobrej książki i muzyki. Oprócz projektowania fascynuje ją również technologia, którą wykorzystuje w codziennej pracy w modzie. 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Jagoda Lisiak

Bodymaps wiosna-lato 2017

Jagoda Lisiak

Kampania "Evergreens" wiosna-lato 2017 marki Bodymaps/fot. Kuba Dąbrowski

Kampania "Evergreens" wiosna-lato 2017 marki Bodymaps/fot. Kuba Dąbrowski

Bodymaps to młoda, polska marka strojów kąpielowych. Projekty brandu charakteryzują się klasycznymi krojami i niebanalną kolorystyką dopasowaną do różnych typów karnacji. Główną inspiracją jest przeszłość, lata 50., 60. i 70. 

Najnowsza kolekcja marki – Evergreens jest nawiązaniem do stylu vintage. Stworzone zostały cztery jednokolorowe modele, w których najbardziej charakterystycznym elementem są detale pleców. Dodające nieco ekstrawagancji są mocnym punktem w propozycjach marki. 

Paletę barwną tworzą stonowane kolory inspirowane naturą. W dwóch wersjach – matowej oraz z połyskiem. 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 


Opracowanie: Jagoda Lisiak

Zdjęcie: Kuba Dąbrowski

Kulta "Miłość"

Jagoda Lisiak

Kulta - Miłość: kolekcja wiosna 2017/fot. Weronika Izdebska

Proste, oversize'owe formy i ciekawe detale to cechy, które wyróżniają polską markę Kulta. Ich kolekcje są połączeniem skandynawskiego minimalizmu i mody japońskiej. Zauważyć można również odwołania do mody męskiej. 

Nazwa Kulta kryje w sobie tajemniczość, wolność i twórczość. Staranność wykonania ubrań jest także ich mocną stroną. Produkują je w małych pracowniach krawieckich z poszanowaniem wartości etycznych. 

Najnowsza kolekcja „Miłość” to opowieść o emocjach – wyjątkowych, nieoczywistych, czasami zaskakujących. Wszystkich – od zazdrości po szacunek.

Kulta - Miłość: kolekcja wiosna 2017/fot. Weronika Izdebska

 W propozycjach na wiosnę 2017 znaleźć można wiele kontrastów. Choć w ubraniach dużo jest sportowego charakteru, zauważalne są też kobiece rozwiązania. 

W kolekcji królują sukienki i spódnice. Są też okrycia wierzchnie – obszerna parka oraz bomber jacket. Urozmaiceniem są plisy oraz paskowy wzór. Wszystko zachowane w ciemnych odcieniach klasycznej czerni i granatu. 

Dyskretne wzory, które ozdabiają część ubrań zaprojektowała graficzka Vaczor. Splecione ręce i nogi oraz motyw moro to niedosłowny ale wymowny akcent. 

Kulta to z pewnością wygoda idąca w parze z nowoczesnością. 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Opracowanie: Jagoda Lisiak

Zdjęcia: Weronika Izdebska