contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

NOWE NAZWISKA

TRÅD Studio

Jagoda Lisiak

Kolekcja KÄRNHUS jesień-zima 2017/18 marki TRÅD Studio 

Od czasu rozpoczęcia studiów projektowych, wiedział, że właśnie projektowaniem chce się zająć w życiu. Choć wiele osób odradzało mu tę profesję, on czuł, że dokonał odpowiedniego wyboru. Jego autorska marka TRÅD Studio jest sumą wszystkich doświadczeń, które dotychczas nabył.  

Adrian Zwierzchowski jest absolwentem Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie. Do jego osiągnięć zaliczyć można m.in. dostanie się do półfinału 18. edycji kieleckiego konkursu Off Fashion dla projektantów i entuzjastów mody. 

Artysta współpracował z takimi markami jak Comme des Garcons, BOHOBOCO czy TOMAOTOMO. Odbył półroczny staż w pracowni projektowej Simple CP, a obecnie pełni tam funkcję Asystenta Działu Projektowego pod skrzydłami Weroniki Pietras. Asystował przy organizacji IX edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland oraz Focus Łódź Biennale w 2010 roku. Ma za sobą także przygodę redaktorską. Tworzył teksty na łamach takich magazynów jak „BOLD” czy „Catwalk”. 

Założyciel marki od zawsze wiedział, że chce się zająć sztuką, chociaż na początku swoje kroki skierował ku językom obcym. Skupił się na nauce angielskiego i hiszpańskiego. Posługuje się również szwedzkim, z którego zaczerpnął nazwę swojej marki. 

Kolekcja KÄRNHUS jesień-zima 2017/18 marki TRÅD Studio

TRÅD Studio to połączenie mody męskiej i szeroko pojętej sztuki. 

Jako pierwsza pod nazwą marki została stworzona kolekcja KÄRNHUS. Jest ona jednocześnie kolekcją dyplomową założyciela brandu. 

Kolekcja na sezon jesień-zima 2017/18 to suma wielu przeciwieństw. Ich wspólnym mianownikiem jest wyjście poza narzucane standardy oraz odrzucenie schematów, za którymi podąża społeczeństwo. 

Ubrania wykonano z tkanin o różnej gramaturze i fakturze. Motyw kratki, który gości na kurtkach i spodniach nawiązywać ma do historii tworzących unikatowy rdzeń sylwetki każdego człowieka. Białe kurtki i płaszcze z widocznym połyskiem zestawiane są z czarnymi dodatkami: koszulą czy szerokimi spodnimi. Całość ma wyrażać prawdę o nas samych.

Marka TRÅD Studio dopiero zaczyna swoją przygodę z modą. Życzymy powodzenia i wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów. 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Jagoda Lisiak

WEAVE

Adrianna Jannasz

Instagram: @madebyweave

WEAVE to nowa, polska marka odzieżowa założona w 2016 roku przez Magdę Libucha-Zdrojewską.

Marka tworzy ubrania o formach zgeometryzowanych ze specjalnie zaprojektowanymi haftami. W skład kolekcji wchodzą sukienki, koszule, płaszcze, które uszyte są z wyjątkowych tkanin. 

WEAVE zadebiutowała swoją kolekcją „Labour of love” na sezon jesień/zima 2016/17, w której wszystkie ubrania zostały uszyte ręcznie.

„Labour of love” to kolekcja powstała z niezwykłych tkanin i wzorów, które na potrzeby stworzenia kolekcji zaprojektowała brytyjska projektantka - Jacky Puzey, która specjalizuje się w projektowaniu i produkcji haftów 3D.

Lookbook kolekcji "Labour of love"

Dyrektor kreatywna marki - Magdalena Libucha-Zdrojewska w kolekcji WEAVE czerpie z historii mody i przekłada ją na współczesny język. Kolekcja „Labour of Love” nawiązuje do rewolucyjnych krojów, a wykorzystane tkaniny, dzianiny oraz palety kolorystyczne mają swoje źródło w sztuce i kinematografii. Obecność w kolekcjach haftu jako sztuki drogiej i zepchniętej do roli sezonowego ornamentu to próba powrotu do korzeni mody i odnowienia konotacji kulturowych, jakie się z nią wiążą.

WEAVE tworzy kobiece ubrania, które wpasowują się w obecne trendy. Rzemiosło to z pewnością dominująca cecha marki, której brakuje w polskim przemyśle mody. 

Debiutancką kolekcję można kupić w butiku WEAVE na ulicy Śniadeckich 17 w Warszawie oraz online.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Adrianna Jannasz

RabbitRabbit

Jagoda Lisiak

Kolekcja "Free Spirit" marki RabbitRabbit na sezon jesień-zima 2016-17/fot. Edyta Potrząsaj

RabbitRabbit to polsko-duńska marka modowa. Ich główną inspiracją są bajki i baśnie, w których świat cudowności i wydarzenia magiczne przeplatają się z rzeczywistością. Gdzie dobro zwycięża nad złem a nadprzyrodzone postacie obdarzone są cechami ludzkimi. 

Ubrania marki mają sprawiać dużo radości, wywoływać uśmiech na twarzy a także pozytywne emocje. RabbitRabbit = szczęście. 

Marka stawia na doskonałe krawiectwo i wysoką jakość każdej rzeczy. Wszystkie produkty są odszywane w Polsce, w niewielkiej pracowni pod Krakowem. 

Kolekcja "Free Spirit" marki RabbitRabbit na sezon jesień-zima 2016-17/fot. Edyta Potrząsaj

Już sama nazwa brandu wskazuje na ich dystans i ‘lekkie’ podejście do tematu mody, który powinien bawić i podkreślać indywidualność każdego człowieka. Królik to ciekawskie stworzenie, symbolizujące ciągłą odnowę życia. Samo słowo „królik” wg założycieli marki niesie pozytywną energię, którą oni chcą się dzielić poprzez swoje ubrania. 

W ofercie marki znajdziemy ciekawe interpretacje obowiązujących trendów. Choć eksperymenty nie są im obce to pozostają wierni wytyczonej drodze. 

Najnowsza kolekcja „Free Spirit” na sezon jesień-zima 2016/17 to wariactwo wzorów i kolorów, ujarzmione w dziewczęcych fasonach. Na pierwszy plan wysuwa się połączenie delikatnych jedwabiów z ciężką wełną. 

Kolekcja "Free Spirit" marki RabbitRabbit na sezon jesień-zima 2016-17/fot. Edyta Potrząsaj

Widoczna jest inspiracja latami 70., estetyką retro oraz wybiegowym trendem „granny chic”. 

W kolekcji królują wzory, są kolorowe paski i kwiatowe printy. Pojawiają się zwierzęce motywy, królik z logo znalazł swoje miejsce na swetrze a ptaki na koszuli oraz na kurtce. Nie zabrakło modnych elementów takich jak spódnic o długości midi, bomberek, przedłużanych płaszczy, dziewczęcych kołnierzyków czy żabotowych wykończeń. 

Jest zabawnie, baśniowo i romantycznie – kwintesencja marki zamknięta w najnowszej kolekcji. 

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Jagoda Lisiak