contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

NOWE NAZWISKA

Dramat Europe

Jagoda Lisiak

Moodboard kolekcji wiosna-lato 2019 marki Dramat Europe

Dramat Europe był początkowo modowym projektem artystycznym, który w 2018 roku przekształcił się w markę. Marka Dramat Europe odwołuje się do rodzimych wyobrażeń i mitów o luksusie, zapożyczonych z amerykańskich filmów i seriali telewizyjnych, przemienia je w autonomiczną kategorię estetyczną, oddalającą wstyd i zaprzeczającą kompleksowi niższości.

Moodboard kolekcji wiosna-lato 2019 marki Dramat Europe

Główne inspiracje marki odnoszą się do przeszłości. Poprzez formy i dobór tkanin z przekorą adaptuje stereotypy kulturowe. Kolekcje marki cechuje eklektyczny indywidualizm, dbałość o szczegóły, awangardowa linia kroju, naturalne tkaniny i bogate zdobienia.

Tkaniny użyte do kolekcji na sezon wiosna-lato 2019 to niebieski jeans, pistacjowa i koralowa wiskoza, oliwkowa satyna bawełniana, czarna jedwabna krepa, czarny i różowy len, cekiny. Zdobienia tworzą wzory z małych perełek wyłożonych na jeansowych sylwetkach, guzików ręcznie szlifowanych z masy perłowej oraz haftów.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 




Monica Moncini

Jagoda Lisiak

Kolekcja marki Monica Moncini/fot. materiały prasowe

Monica Moncini to marka założona w 2016 r. Założycielka pochodzi z Łodzi, słynącej z tradycji włókienniczych – tam postanowiła otworzyć pracownię, w której powstają wyjątkowe, kobiece ubrania. Projektantka używa szlachetnych materiałów (jedwabiu, skóry, wełny) do tworzenia ubrań, które charakteryzuje lekkość i delikatność, a zarazem zmysłowość, charakter i siła.

Ideał kobiety według Moncini to świadoma swojej urody romantyczka, którą jednocześnie cechuje siła sprawcza. Największą inspiracją projektantki jest Paryż, gdzie spędziła kilka lat i jego najbardziej charakterystyczny punkt - Wieża Eiffla oraz kolor zielony, którym uwielbia się otaczać.

Kolekcja marki Monica Moncini/fot. materiały prasowe

Niezależność i siła to główne motywy kolekcji Moniki Moncini. Swoje kobiety projektantka otacza tarczą ze skór w odcieniach zieleni, śliwki i koniakowego brązu. Momentami sięga też po ciepłą i miękką strukturę kaszmiru. Klasyczne modele znane z lat 70-tych i 80-tych dostosowuje do potrzeb i pragnień współcześnie żyjących kobiet.

Hołdując eterycznej naturze kobiet, Moncini nie pomija delikatnych jak mgiełka jedwabnych sukienek. Całość kolekcji dopełniają kozaki i szerokie pasy w dominujących w kolekcji kolorach. Nadają kreacjom jeszcze bardziej kobiecego wymiaru.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcia: materiały prasowe

Gaberon

Jagoda Lisiak

Kolekcja na sezon wiosna-lato 2019 marki Gaberon/fot. materiały prasowe

Gaberon to marka dedykowana współczesnemu mieszkańcowi miasta. Rygor miejskiego życia nie powstrzymuje ciała od jego naturalnych pragnień i dążeń. Świat metropolii jest pełen pokus i nowoczesnych technologii, któremu możemy w każdym momencie ulec, jednak GABERON nie uważa tego za nic złego, wręcz zachęca nas do tego wyścigu.

GABERON to sportowa elegancja, niekonwencjonalność oraz łamanie zasad.

Kolekcja GEBERONA jest przeznaczona dla każdego, kto chce efektywnie zakomunikować swoją obecność. Powinna zostać odszyfrowana jako studium osoby, która podbiła miasto i sięga do gwiazd.

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Zdjęcie: materiały prasowe