contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

NOWE NAZWISKA

Attico

Jagoda Lisiak

Założycielki marki Attico - Gilda Ambrosio i Giorgia Tordini/Instagram: @the_attico

„Attico” to młoda włoska marka, o której jeszcze nie jest głośno, gdyż swoją premierę miała zaledwie kilka miesięcy temu, podczas ostatniego Tygodnia Mody w Mediolanie. Jej założycielki dokumentują na zdjęciach modę uliczną z całego świata. 

Gilda Ambrosio i Giorgia Tordini, włoskie IT-girls, swoją pasję do mody postanowiły przekuć w interes i tak, podczas jednej z podróży do Nowego Jorku, narodziło się „Attico” (włoski odpowiednik słowa penthouse, które ma podkreślać inspiracje luksusową architekturą).

Założycielki marki Attico - Gilda Ambrosio i Giorgia Tordini/Instagram: @the_attico

Pomysł na markę od początku był jeden – przywrócić zainteresowanie modą lat 20. i 40. Założycielki – obie miłośniczki mody vintage – postanowiły zrealizować go, projektując ubrania wyróżniające się nieoczywistym fasonem, ciekawym wzornictwem oraz użyciem najwyższej jakości materiałów. Przeglądając zdjęcia pierwszej kolekcji „Attico” nie mamy wątpliwości, że koncepcja Ambrosio i Tordini była strzałem w dziesiątkę!

Największym zaskoczeniem jest powrót dawno zapomnianego kimona. Dzięki wykorzystaniu eleganckich, pokrytych haftowanymi ornamentami jedwabiów, kimono przestało być tradycyjnym japońskim ubiorem, stało się za to nową bazą każdej stylizacji. Zestawione z prostymi dżinsami i białym t-shirtem – jak proponują założycieli marki - zyskało nowe życie i z miejsca podbiło ulice Mediolanu. 

Kimono marki Attico/Instagram: @the_attico

W kolekcji „Attico” znalazły się także efektowne i romantyczne suknie, które zachwycą każdą fankę stylu glamour. Jak przyznają założycielki –„Attico” to marka skierowana do silnej i świadomej siebie kobiety, która dokładnie wie czego potrzebuje, zwłaszcza w kwestii ubioru.  

Przyszłość „Attico” to nie tylko ubrania. Ba, plany sięgają dużo dalej. Projektowanie wnętrz, biżuteria a może kolekcja butów? Tordini i Ambrosio to dwie kreatywne dusze, którym nie brakuje pomysłów, szczególnie tych związanych z modą. Jak na razie jednak całą energię skupiają na przygotowaniu kolejnej kolekcji. 

Jak rozwinie się ten koncept? 
Przekonamy się jesienią, podczas kolejnego pokazu marki w ramach Tygodnia Mody w Mediolanie. STAY TUNED!

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

Tekst: Natalia Szydłowska