contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

         

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

NOWE NAZWISKA

MONSE

Paula Kamińska

 fot. Instagram: @monsemaison

fot. Instagram: @monsemaison

Jak już pewnie zauważyliście jesteśmy zakochani w Nowym Jorku… Zachwyca nas tam dosłownie wszystko… z modą na czele! Dlatego też bardzo uważnie przyglądamy się nowojorskim markom.

MONSE – to marka, która szturmem podbiła Stany Zjednoczone, a wszystko w ciągu zaledwie kilku miesięcy. W Europie debiut wciąż przed nimi, jednak w Stanach Zjednoczonych styliści, redaktorzy i gwiazdy szaleją na ich punkcie. Czym zapracowali sobie na ten sukces?

Jeszcze jesienią ubiegłego roku Monse kojarzyło niewielu. Ich pokaz podczas nowojorskiego Fashion Week wywołał owacje na stojąco, a w kuluarach nie mówiło się o niczym innym. Czy to możliwe, żeby młoda marka wywołała aż takie zamieszanie tylko jednym pokazem?

Jak się okazuje – tak, ponieważ Monse(wymawiane jako „MON-sej”) to wytwór wyobraźni bardzo doświadczonych projektantów.

Laura Kim i Fernando Garcia to nie nowicjusze w branży mody. W sumie przepracowali aż 18 lat dla domu mody Oscar de La Renta - ona jako dyrektor ds. projektowania, on -  odpowiedzialny za ubieranie i projekty dla klientów VIP. Po latach wymagającej pracy dla wielkiej marki, przyszedł jednak czas, żeby stworzyć coś swojego- tak narodziło się Monse.

fot. Instagram: @monsemaison

Ze wsparciem poprzedniego pracodawcy i całą listą kontaktów do gwiazd z pierwszych stron gazet sukces wydawał się być murowany.

Lecz w tym przypadku to nie koneksje odegrały główną rolę. Wyjątkowe projekty prezentowane podczas Fashion Week oraz te – tworzone specjalnie dla gwiazd – podbiły serca kupców i stylistów

fot. Instagram: @monsemaison

Oglądając ostatni pokaz duetu w kolekcji wyraźnie widać wpływy Oscara de La Renty, którego do dziś oboje uważają za najważniejszego mentora. Jak sami przyznają, główną ideą marki jest tworzenie ubrań, w których kobieta zawsze będzie czuła się elegancko i komfortowo. 

  fot. Instagram: @monsemaison

fot. Instagram: @monsemaison

Mało odkrywcze? Być może dla innych marek tak, ale nie w wydaniu Monse. Ich wiosenna kolekcja to wariacja na temat klasycznej koszuli, którą projektanci traktują jako bazę każdej udanej stylizacji. W kolekcji znajdziemy kompletną garderobę od koszulowych sukienek, przez kombinezony do spodni z paskiem w formie przewiązanej koszuli. Propozycje Monse idealnie wpisały się w koszulowy trend, który obserwujemy obecnie nie tylko na wybiegach, ale także na ulicach. To właśnie dzięki świetnemu wyczuciu marka została zaproszona do współpracy z mekką wszystkich projektantów – internetowym sklepem Net-a-porter, a to nie lada sukces.

Dodając do tego kolejne wzmianki w biblii mody – Vogue, a także niezliczoną ilość publikacji w najlepszych tytułach, nie dziwi nas lista gwiazd, które zdecydowały się na zakup ubrań z kolekcji Monse.

fot. Instagram: @monsemaison

Do stałych klientek należą Brie Larson, Amal Clooney czy Sarah Jessica Parker, która kreację z metką Monse włożyła na ostatnią galę MET i wywołała niemałe zamieszanie! Przypadek czy nie (oskarżona o niedopasowanie kostiumu do tematu imprezy, SJP mocno broniła projektu, co szerokim echem rozniosło się w mediach) nie mamy wątpliwości, że o tej marce niedługo usłyszy cały świat…

Polub nasz fanpage na FB: DYKF Facebook

 

tekst: Natalia Szydłowska

fot. Instagram: @monsemaison